با عاملان سلب آرامش و امنیت در خوزستان برخورد قاطع می‌شود
با عاملان سلب آرامش و امنیت در خوزستان برخورد قاطع می‌شود
با افرادی که با رفتارهای پرخطر موجب سلب امنیت و آرامش مردم و همچنین بروز ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی در سطح استان شوند، برخورد جدی و قاطع خواهد شد.

 دادستان مرکز استان خوزستان با اشاره به نظارت مستقیم این دادسرا بر طرح برخورد فراجا با ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی گفت: با افرادی که با رفتارهای پرخطر موجب سلب امنیت و آرامش مردم و همچنین بروز ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی در سطح استان شوند، برخورد جدی و قاطع خواهد شد.

به گزارش کاوش اخبار صادق جعفری چگنی امروز شنبه در نشست با معاونین خود و قضات شعب اختصاصی رسیدگی‌کننده به ناهنجاری‌ها و رفتارهای پرخطر، بر رسیدگی فوق‌العاده این پرونده‌ها در شعب ویژه و نظارت بر اقدامات ضابطین تاکید و بر تامین امنیت در حوزه‌های مختلف با برخورد به موقع، قانونی و موثر تاکید کرد.

وی راهبرد دادستانی مرکز استان را ضمن برخورد قضایی با متخلفان، پیشگیری و الزام دستگاه‌های مربوطه در انجام وظایف اجرایی و نظارتی و همچنین پیگیری حقوق عامه اعلام کرد و افزود: اماکنی که به اخطارها و تذکرات ناظرین توجه نکنند، پلمب و خودروهایی که حرکات نمایشی در معابر داشته باشند توسط پلیس توقیف و با رانندگان برخورد قضایی صورت خواهد گرفت.

جعفری چگنی بیان کرد: برای این افراد از ظرفیت‌های تکمیلی قانون در مجازات از جمله منع از رانندگی با وسایل نقلیه موتوری و یا تصدی وسایل موتوری و توقیف وسایل ارتکاب جرم جهت تامین امنیت استفاده خواهد شد.

به گزارش ایرنا، رئیس دادگستری خوزستان برخورد با میلان امنیت و آرامش را از برنامه های دستگاه قضای استان اعلام کرد.