۱۰ کشته و مصدوم در جاده‌های خوزستان
۱۰ کشته و مصدوم در جاده‌های خوزستان
در حادثه انحراف از مسیر و واژگونی یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که در روستای گزین در محور هفتکل به نفت سفید رخ داد، چهار نفر کشته شدند.

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از کشته شدن چهار نفر و مصدوم شدن شش تن در پی دو حادثه ترافیکی در محورهای خوزستان خبر داد.

به گزارش کاوش اخبار عارف شرهانی در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار کرد: در پی برخورد یک دستگاه نیسان وانت، یک خودروی پژو ۴۰۵ و دو پراید که شامگاه پنجشنبه (۱۱ خردادماه) در محور رامهرمز – بهبهان در کیلومتر ۵ روستای جوبتی رخ داد، شش نفر مصدوم شدند.

وی افزود: مصدومان این حادثه که چهار مرد ۳۲، ۴۲، ۴۵ و ۴۸ ساله و دو زن ۲۴ و ۳۷ ساله بودند توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان مادر رامهرمز انتقال یافتند.

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: همچنین در حادثه انحراف از مسیر و واژگونی یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که بامداد امروز (۱۲ خردادماه) در روستای گزین در محور هفتکل به نفت سفید رخ داد، چهار نفر کشته شدند.

شرهانی گفت: کشته‌شدگان این حادثه یک پسر بچه حدود ۱۰، یک مرد ۵۰ ساله، یک دختر بچه تقریبا چهار ساله و یک زن حدود ۴۰ ساله بودند.a