میز ارتباطات مردمی وزارت جهاد کشاورزی فرصتی برای پاسخگویی به کشاورزان خوزستانی
میز ارتباطات مردمی وزارت جهاد کشاورزی فرصتی برای پاسخگویی به کشاورزان خوزستانی
ستاد ارتباطات مردمی وزارت جهاد کشاورزی مستقر در سازمان ویژه دور دوم سفر استانی ریاست جمهوری به خوزستان تشکیل شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: وظیفه ما خدمتگزاری به کشاورزان و بهره برداران می باشد و اگر بنا به دلایلی مردم به مدیران و کارشناسان دسترسی نداشته باشند میز ارتباطات بهترین فرصت برای ملاقات و پاسخگویی به آنان خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: ستاد ارتباطات مردمی وزارت جهاد کشاورزی مستقر در سازمان ویژه دور دوم سفر استانی ریاست جمهوری به خوزستان تشکیل شد.
رییس سازمان در آغاز شروع به کار این ستاد گفت: با توجه به اهمیت و ظرفیت های موجود در خوزستان رییس جمهور برای دومین بار به صورت رسمی به استان سفر خواهد داشت.
سید رحمت ا… پریچهر به سفر دو روز وزیر جهاد کشاورزی به استان نیز اشاره کرد و  افزود: بازدید و افتتاح و بهره برداری از طرح های مختلف بخش کشاورزی و دیدار با نخبگان از جمله  برنامه های وزیر خواهد بود.
وی اضافه کرد: وظیفه ما خدمتگزاری به کشاورزان و بهره برداران می باشد و اگر بنا به دلایلی مردم به مدیران و کارشناسان دسترسی نداشته باشند میز ارتباطات بهترین فرصت برای ملاقات و پاسخگویی به آنان خواهد بود.
در ادامه مشاور وزیر و مدیر کل ارتباطات مردمی و پیگیری سفرهای استانی اظهار داشت: دولت سیزدهم با شعار دولت مردمی پای کار آمده است و بدنبال پیگیری و رفع مشکلات   مردم می باشد  که یکی از روش های پیگیری تشکیل میز ارتباطات مردمی است.
محسن عسکری با بیان اینکه در دولت سیزدهم میز ارتباطات مردمی سازماندهی ویژه ای شده است تصریح نمود: با توجه به روحیه جهادی در بین کارکنان خدوم وزارت جهاد کشاورزی، این وزارت در سال گذشته موفق به کسب رتبه های سوم و چهارم کشوری در حوزه ارتباطات مردمی شد
وی اضافه کرد: ما با شریف ترین و دلسوزترین مردم یعنی کشاورزان و بهره بردارن در ارتباط هستیم و سعی می کنیم دستوراتی که در این میز ارتباطات ابلاغ می گردد اقناعی باشد
شایان ذکر است ستاد ارتباطات مردمی وزارت جهاد کشاورزی مستقر در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان متشکل از نماینده تام الاختیار وزیر و هیئت ۱۰ نفره همراه و مدیران کل ادرات تابعه، معاونین سازمان و کارشناسان مربوطه  از چهارشنبه ۶ اردیبهشت لغایت جمعه ۸ اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۸ پاسخگوی مردم شریف خوزستان خواهد بود.