طرح سوال از شهردار اهواز کلید خورد
طرح سوال از شهردار اهواز کلید خورد
سید محمدعلی پورموسوی عضو شورای شهر اهواز نامه طرح سوال از شهردار اهواز را به رئیس شورا داد تا روال قانونی آن انجام شود.

سید محمدعلی پورموسوی عضو شورای شهر اهواز طرح سوال از شهردار اهواز را کلید زد.

به گزارش کاوش اخبار به نقل از خبرگزاری فارس از اهواز، سید محمدعلی پورموسوی عضو شورای شهر اهواز نامه طرح سوال از شهردار اهواز را به رئیس شورا داد تا روال قانونی آن انجام شود.

وی در این نامه به استناد به ماده ۸۳ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران نوشته است بارها در نطق های پیش از دستور و جلسات خصوصی تذکرات لازم را به شهردار محترم دادم ولی پاسخی دریافت نکردم.

پورموسوی از رئیس شورا خواسته تا کتبا سوالات را به شهردار ابلاغ کند تا وی در فرصت ۱۰ روزه در صحن حضور یابد و مستدل به سوالات پاسخ دهد.

عدم اجرای طرح ۱۷ گانه شورای شهر، عدم شفافیت و انضباط مالی ،عدم تعیین مدیر عامل قطار شهری بعد از قریب ۲۰ ماه، عدم تعیین مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری قریب به ۱۱ ماه،معطل گذاشتن و عدم پیگیری طرح خیابان نهج البلاغه، بی توجهی به اولویت های عمرانی در بودجه و رعایت حداقل های نصاب قانونی (ورودی‌های شهر،آسفالت معابر و رفع چاله های خیابان های شهر، مشکلات آبهای سطحی، عدم توسعه و نگهداری فضای سبز، به ویژه پروژه های عمرانی که ذیل ۱۰۵۰ میلیارد تومانی عوارض آلایندگی از جمله سوالات عضو شورای شهر از شهردار اهواز است.