رتبه برتر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در جشنواره وزارت نیرو
رتبه برتر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در جشنواره وزارت نیرو
شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در آیین اختتامیه "جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق" که با حضور وزیر نیرو برگزار شد، ۲ رتبه برتر را کسب کرد.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در آیین اختتامیه “جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق” که با حضور وزیر نیرو برگزار شد، ۲ رتبه برتر را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، آیین اختتامیه “جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق” صبح امروز با حضور علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو، مدیرعامل شرکت توانیر و مدیران ارشد صنعت آب و برق کشور در وزارت نیرو برگزار شد و از مدیران برتر روابط عمومی این صنعت با اهدای لوح برتر، تجلیل به عمل آمد.
در این جشنواره شرکت برق منطقه‌ای خوزستان موفق به کسب رتبه برتر در بخش “نوآوری و خلاقیت” و بخش ” پایگاه اطلاع‌رسانی درون سازمانی و برو‌ن سازمانی” شد و از سید‌ حجت‌اله موسوی مدیر دفتر روابط عمومی با اهدای لوح‌ روابط عمومی برتر تقدیر بعمل آمد .
بر اساس این گزارش، جشنواره ارزیابی روابط عمومی ها صنعت آب و برق در چند محور برگزار شده و تعداد ۲۵ هزار اثر و فایل از فعالیت‌های انجام شده از سوی ۱۵۶ شرکت به دبیرخانه این جشنواره ارسال و مورد ارزیابی قرار گرفت.
از اهداف برگزاری این رویداد می‌توان به ایجاد هم‌افزایی و همگرایی بیشتر در روابط عمومی‌های شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو به منظور ارتقای سطح کارایی و اثربخشی این شرکت‌ها اشاره کرد.
گفتنی است روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تلاش کرده تا به عنوان بازوی اطلاع‌رسانی و رسانه‌ای شرکت دستاوردها و اقدامات انجام شده را در اسرع وقت اطلاع‌رسانی کند و در این راه از جدیدترین روش‌ها و خلاقیت‌ها نیز بهره گرفته است.