شهردار اهواز: مردم انتظار دارند با این منابعی که می‌آید وضعیت شهر بهبود پیدا کند
شهردار اهواز: مردم انتظار دارند با این منابعی که می‌آید وضعیت شهر بهبود پیدا کند
مردم انتظار دارند با این منابعی که به سمت خوزستان می‌آید و اعتباراتی که تخصیص پیدا می کند مثل عوارض آلایندگی که اخیرا پرداخت شده وضعیت شهر بهبود پیدا کند

شهردار اهواز گفت: مردم انتظار دارند با این منابعی که به سمت خوزستان می‌آید و اعتباراتی که تخصیص پیدا می کند مثل عوارض آلایندگی که اخیرا پرداخت شده وضعیت اهواز بهبود پیدا کند.

به گزارش کاوش اخبار، رضا امینی اظهار کرد: اهواز دچار چالش های زیادی است و مردم به حق انتظار کار جهادی و تلاش شبانه روزی برای حل مشکلات را از ما دارند.

وی با اشاره به نگاه ویژه دولت به خوزستان و اهواز، افزود: انصافاً باید شهادت دهیم که کمتر نقطه ای در کشور هست که از این درجه اهمیت در نگاه حاکمیت برخوردار باشد و این وظیفه ما و شما را سنگین تر می کند.

شهردار اهواز تصریح کرد: مردم انتظار دارند با این منابعی که به سمت خوزستان می‌آید و اعتباراتی که تخصیص پیدا می کند مثل عوارض آلایندگی که اخیرا پرداخت شده وضعیت شهر بهبود پیدا کند و ما با برنامه ریزی تلاش می کنیم چالش های شهر را به حداقل ممکن برسانیم.

امینی گفت: ظرفیت های خوبی امروز در اهواز برقرار است و خداوند لطف کرده و جریان انقلابی در حاکمیت جمهوری اسلامی در همه بخش ها می توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

وی ادامه داد: در اهواز هم شورای شهر ۱۳ عضو انقلابی را داریم و با کار جهادی و تلاش شبانه روزی سعی می کنیم مشکلات را کاهش دهیم.

انتظار مردم برای بهبود شرایط معابر شهری

شهردار اهواز با اشاره به بارندگی های اخیر در اهواز و آبگرفتگی برخی معابر شهری در اهواز یادآور شد: مردم انتظار دارند حتی یکی از معابر شهری دچار آبگرفتگی نشود و می توان با برنامه ریزی بهتر و صرف وقت بیشتر به همین مقدار هم زحمت برای مردم ایجاد نشود.

امینی گفت: لازمه این کار صداقت، دلسوزی و پشتکار است که نیاز امروز مدیریت در کشور است و نماینده ولی فقیه از ابتدای پذیرش مسئولیت شهرداری اهواز با همه توان به ما کمک و حمایت کردند.

وی تأکید کرد: همه ما موظف به خدمت به مردم هستیم و از این بابت وظیفه ما سنگین تر است و باید بیشتر به مردم خدمت کنیم.

شهردار اهواز ادامه داد: از همکاران خودم در شهرداری انتظار دارم با کار بیشتر و وقت گذاری با برنامه بهتر هم پاسخ اعتماد مردم، نماینده ولی فقیه و شورای شهر را بدهیم.