پیش‌بینی بارندگی پراکنده در برخی نقاط خوزستان
پیش‌بینی بارندگی پراکنده در برخی نقاط خوزستان
در ۲۴ ساعت آینده با توجه به بالابودن شاخص ناپایداری احتمال بارش به شکل پراکنده در برخی نقاط استان به ویژه در مناطق جنوبی و شرقی وجود دارد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: طبق نقشه های پیش یابی در ۲۴ ساعت آینده با توجه به بالابودن شاخص ناپایداری احتمال بارش به شکل پراکنده در برخی نقاط استان به ویژه در مناطق جنوبی و شرقی وجود دارد.

به گزارش کاوش اخبار محمد سبزه زاری اظهار داشت: بر اساس نقشه های پیش یابی طی امروز و فردا شمال خلیج فارس نیمه مواج خواهد بود همچنین در روزهای دوشنبه و سه شنبه وقوع پدیده مه رقیق در مناطق جنوبی و مرکزی به ویژه در جاده های مواصلاتی خوزستان مورد انتظار است.

وی افزود: سامانه بعدی بارندگی از روز چهارشنبه تا اواخر وقت جمعه هفته جاری استان خوزستان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: در سال زراعی جاری تاکنون میزان بارندگی در حسینیه اندیمشک ۹۲.۳، ایذه ۷۰.۴، مسجدسلیمان ۴۰.۸، رامهرمز ۴۳، دزفول ۲۰.۱، بستان ۲۵.۹، اهواز ۷.۱، آبادان ۳۰.۷، ماهشهر ۱۳.۹، امیدیه ۳۲.۲، بهبهان ۳۹.۴، شوشتر ۲۰.۸، ایستگاه کشاورزی اهواز ۶.۹، هندیجان ۱۳.۱، لالی ۲۷، شادگان ۸.۵، شوش ۱۵.۶، گتوند ۳۰.۱ و آغاجاری ۳۱.۳ میلیمتر ثبت شده است.

سبزه زاری بیان کرد: میزان بارندگی در ۲۴ ساعت گذشته در دهدز ۷.۸، شادگان ۲.۱، آغاجاری سه، رامهرمز ۰.۳، آبادان ۰.۲، ماهشهر ۱.۳، امیدیه ۱.۶، بهبهان یک و ایذه ۳.۸ میلیمتر گزارش شده است.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته امیدیه با ۳۰.۵ و دهدز با ۱۰.۳ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین ترین دما را داشتند و حداکثر دمای اهواز ۲۷.۵ و حداقل ۱۷.۸ درجه سانتیگراد گزارش شده است.