پیش بینی بارندگی در اغلب نقاط خوزستان
پیش بینی بارندگی در اغلب نقاط خوزستان
با تاثیر سامانه بارشی به تناوب شاهد رگبار باران ،رعد و برق و وزش تندباد لحظه ای از اواسط امروز پنجشنبه تا روز دوشنبه هفته آینده در اغلب نقاط استان خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: با تاثیر سامانه بارشی به تناوب شاهد رگبار باران ،رعد و برق و وزش تندباد لحظه ای از اواسط امروز پنجشنبه تا روز دوشنبه هفته آینده در اغلب نقاط استان خواهیم بود.

به گزارش کاوش اخبار محمد سبزه زاری افزود: از اواسط وقت امروز پنجشنبه تا روز دوشنبه بویژه روزهای جمعه و شنبه با تاثیر سامانه بارشی به تناوب در اغلب نقاط استان بویژه در مناطق شمالی ،شرقی و غربی شاهد رگبار باران و رعد و برق و وزش تندباد لحظه ای خواهیم بود و احتمال ریزش تگرگ در نقاط مستعد نیز پیش بینی می شود.

وی افزود: با توجه به بالابودن شاخص های ناپایداری احتمال شدت گرفت بارش ها در دیگر مناطق استان نیز وجود دارد و تا روز شنبه شمال خلیج فارس در برخی ساعات مواج همراه با رگبار و رعد وبرق پیش بینی می شود.

سبزه زاری ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته امیدیه با ۳۲ و دهدز با ۱۱.۷ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان گزارش شده همچنین حداکثر دمای اهواز به ۳۱.۴ و حداقل به ۱۶.۲درجه سانتیگراد رسید.

اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به تداوم تاثیر سامانه بارشی از اوایل وقت چهارشنبه هفته جاری تا اواخر وقت دوشنبه هفته آینده در بیشتر نقاط این استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.