فرمانده سپاه خوزستان: هدف توطئه‌های دشمن جدایی ملت از حاکمیت است
فرمانده سپاه خوزستان: هدف توطئه‌های دشمن جدایی ملت از حاکمیت است
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان ناآرامی‌های اخیر را ناشی از توطئه‌های دشمنان خواند و گفت: هدف دشمن از این توطئه‌ها جدا کردن ملت از حاکمیت است.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان ناآرامی‌های اخیر را ناشی از توطئه‌های دشمنان خواند و گفت: هدف دشمن از این توطئه‌ها جدا کردن ملت از حاکمیت است.

سردار حسن شاهوارپور عصر شنبه در آیین آغاز عملیات آبرسانی به ۷۳ روستای دزفول در روستای المهدی بخش سردشت افزود: امیدواریم با عزت و اقتدار ملت ایران، رهبر و شهدا با خدمت رسانی و اعتمادسازی به مردم که ولی نعمت ما هستند همه توطئه های دشمنان را در سطوح مختلف خنثی کنیم.

وی با بیان اینکه ما همه ید واحد هستیم و ایران اسلامی را می سازیم، ادامه داد: این مسائل مانند کف روی آب هستند و دشمن با فضای مسموم و استفاده از عوامل خود فروخته و انسانهای اجیر شده در تلاش است ایران را تبدیل به سوریه و عراق و تجزیه کند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر خوزستان اظهار داشت : دشمن از دیدن آتش سوزی و جنازه در خیابان های ما خوشحال می شود اما کور خوانده‌ است مردم ما در بزنگاه‌ها وارد صحنه می‌شوند.

وی اعتراض صنفی را طبیعی دانست و افزود: اگر اعتراض تبدیل به اغتشاش شود و برخی بخواهند از آب گل آلود بهره برداری کنند مردم و نیروهای مسلح مقابل آنها می ایستند.

سردار شاهوارپور با اشاره به آغاز طرح آبرسانی به ۷۳ روستای شهرستان دزفول گفت: امیدواریم این طرح در زمان مقرر تکمیل و آب آشامیدنی سالم به روستاهای محروم این شهرستان برسد.

وی افزود: همزمان طرح آبرسانی به ۳۴ روستای شهرستان اندیمشک در بخش الوار گرمسیری نیز آغاز شده است.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان آب را نیاز ضروری و اساسی جامعه دانست و اظهار داشت: روستاها باید برای ماندگاری اهالی آبرسانی شوند.

وی با اشاره به سفر ۲ روز پیش خود به منطقه محروم احمد فداله در بخش شهیون دزفول افزود: آب و جاده از مشکلات اساسی‌ این منطقه بودند که باید به آنها رسیدگی شود.

سردار شاهوارپور بیان کرد: سپاه علاوه بر لزوم آمادگی برای مقابله با تهدیدهای سخت و نیمه سخت دشمن باید در بخش محرومیت‌زدایی نیز فعال باشد که به صورت مداوم پیگیری‌ها و اقداماتی در این زمینه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح‌های آبرسانی در حداقل ۱۶ شهرستان استان خوزستان در حال انجام است، افزود: قرارداد اولیه آبرسانی به ۱۸۹ روستا بود که تاکنون ۱۲۰ روستا تحویل داده شده است.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر استان خوزستان با بیان اینکه ۳۶۱ کیلومتر لوله کشی آب در سطح استان انجام شده است گفت: کار در مناطق کوهستانی بسیار دشوار است و برادران ما با دستگاه‌های مختلف در حال فعالیت هستند و در برخی نقاط باید تونل حفر کنند.

دشمن بواسطه بصیرت مردم شکست مفتضحانه‌ای خواهد خورد

امام جمعه دزفول نیز در این آیین با اشاره به نا آرامی‌های اخیر گفت: دشمن با تمام توان می‌خواهد مانع رسیدن کشور به اهداف مد نظر رهبر معظم انقلاب شود اما با بصیرت و هوشیاری مردم انقلابی همچون همیشه شکست مفتضحانه ای خواهد خورد.

حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی با بیان اینکه مردم ایران پای نظام و انقلاب هستند، افزود: فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی به خودشان برمی‌گردد.

وی ادامه داد: دشمن احساس کرده ایران اسلامی به ثبات و آرامش رسیده است از این رو هر اقدامی برای بر هم زدن آرامش کشور انجام می‌دهد.

امام جمعه دزفول با بیان اینکن کشور در حال توسعه و پیشرفت است، گفت: مردم ولایتمدار و انقلابی پای نظام و انقلاب هستندو به طور قطع به زودی بر تمام مشکلات غلبه خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به روستاهای دزفول بیان کرد: این مناطق دارای استعدادها و ظرفیت های فراوانی هستند که اگر شکوفا شوند به قطب اشتغال و تولید کشور تبدیل و جوانان آنها شاغل خواهند شد.

وی با قدردانی از زحمات قرارگاه محرومیت زدایی سپاه خوزستان افزود: این قرارگاه در کنار مسئولان استان به صورت جهادی در حال خدمت رسانی به مردم است.

فرماندار ویژه شهرستان دزفول نیز در این آیین خدمت رسانی به مردم را بزرگترین افتخار مسئولان دانست و گفت: طرح آبرسانی به روستاهای محروم بخش سردشت و شهیون دزفول با پیگیری های صورت گرفته توسط نماینده شهرستان دزفول و مجموعه فرمانداری توسط آبفای خوزستان و سبزپوشان جهادی سپاه استان اجرا می‌شود.

علی فرهمندپور با قدردانی از نگاه ویژه سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان نسبت به رفع محرومیت از روستاهای استان به ویژه شهرستان دزفول افزود: با اجرای این طرح مشکل آبی روستاهای سردشت و شهیون که از مهمترین مطالبات ساکنان این مناطق است، برطرف خواهد شد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: گاه برای آغاز یا بهره برداری از طرح ها هزینه زیادی صورت می‌گرفت ولی سپاه کار را بدون تشریفات و با قدرت شروع و تکمیل می‌کند که جای قدردانی دارد.

سید احمد آوایی با اشاره به خدمات سپاه پاسداران برای محرومیت‌زدایی افزود: امیدواریم طرح آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان دزفول در موعد مقرر به پایان برسند و مردم از این خدمات بهره مند شوند.

عملیات اجرایی طرح آبرسانی به ۷۳ روستایی شهرستان دزفول عصر شنبه در آیینی با حضور مسئولان استانی و محلی آغاز شد.

  • منبع خبر : ایرنا