واژگونی خودروی زائران اربعین در خوزستان ۲ کشته و ۲۳ مصدوم برجا گذاشت
واژگونی خودروی زائران اربعین در خوزستان ۲ کشته و ۲۳ مصدوم برجا گذاشت
واژگونی۲ خودروی سواری پژو و تیبا حامل زایران بازگشته از زیارت اربعین در جاده آبادان - بندرامام خمینی(ره) یک کشته و ۱۰ مصدوم بر جا گذاشت.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: واژگونی۲ خودروی سواری پژو و تیبا حامل زایران بازگشته از زیارت اربعین در جاده آبادان – بندرامام خمینی(ره) یک کشته و ۱۰ مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش کاوش اخبار به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی آبادان دکتر سیدنادر نقیبی دبیر روز دوشنبه افزود: پس از اطلاع از حادثه واژگونی خودرو تیبا در نزدیکی سه راهی خور دورق جاده آبادان به بندرامام خمینی(ره)، سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و ۶ مصدوم این حادثه را به بیمارستان راه زینب این بندر منتقل کردند.

وی ادامه داد: همچنین در پی حادثه واژگونی خودرو پژو در جاده آبادان – بندرامام خمینی(ره) پس از نیروگاه، سه دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد و پنج نفر مصدوم را به بیمارستان طالقانی شهرستان آبادان منتقل کردند اما یکی از مصدومان به دلیل شدت جراحت وارده جان باخت.

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز گفت: برخورد خودروهای پراید و رنو حامل زائران افغانستانی اربعین حسینی در جاده اهواز – خرمشهر در صبح روز دوشنبه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت.

 عارف شرهانی اظهار داشت: برخورد خودروهای پراید و رنو حامل زائران افغانستانی اربعین حسینی در جاده اهواز – خرمشهر در صبح روز دوشنبه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت.

وی گفت: این حادثه در ساعت ۶:۰۸ دقیقه اتفاق افتاد و ماموران امدادی اورژانس ۱۱۵ برای انجام اقدامات درمانی اولیه و انتقال مصدومان به محل حادثه اعزام شدند.

شرهانی افزود: مصدومان شامل چهار مرد ۲۱، ۲۳، ۲۵ و ۴۴ ساله گزارش شدند که با چهار کد آمبولانس به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافتند و یک نفر فوت شد.

وی همچنین تصریح کرد: شامگاه روز گذشته واژگونی یک دستگاه خودروی تیبا حامل زائران افغانستانی اربعین حسینی در جاده اهواز – شوش ۹ نفر مصدوم بر جا گذاشت.

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود:مصدومان این حادثه تبعه افغانستان هستند که ماموران امدادی اورژانس به محض اطلاع از وقوع حادثه به منظور انجام اقدامات درمانی اولیه و انتقال آنها به بیمارستان، به محل اعزام شدند.

شرهانی گفت: مصدومان حادثه شامل ۶ زن و سه مرد اعلام شده که در بین مصدومان پنج کودک در رده سنی سه تا ۱۳ ساله گزارش شده است که توسط ماموران امدادی اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان به رانندگان زایر بازگشته از سفر اربعین توصیه کرد استراحت کافی پیش از رانندگی برای عزیمت به شهرهای محل سکونت خود را مدنظر قرار دهند.