باند سارقان مغازه و اماکن در اهواز متلاشی شد
باند سارقان مغازه و اماکن در اهواز متلاشی شد
فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری اعضای باند سارقان مغازه، اماکن خصوصی و عمومی با ۶۷ فقره سرقت در شهرستان اهواز خبر داد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری اعضای باند سارقان مغازه، اماکن خصوصی و عمومی با ۶۷ فقره سرقت در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش کاوش اخبار از  پایگاه خبری پلیس، سردار “سید محمد صالحی” روز سه شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه، اماکن خصوصی و عمومی در سطح شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پایگاه شرق با بررسی محل وقوع سرقت‌ها و کار اطلاعاتی اعضای باند چهار نفره سارقان حرفه‌ای به سرکردگی فردی سابقه‌دار را در شهرستان اهواز شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی چند عملیات منسجم و غافلگیرانه در مخفیگاه‌هایشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه‌های متهمان تعداد زیادی کولر گازی پنجره‌ای، موتورهای کولر اسپلیت، دستگاه‌های دی وی آر دوربین‌های مداربسته، پنج دستگاه تلویزیون و لوازم بهداشتی و آرایشی سرقتی کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی در خوزستان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات بعمل آمده با توجه به مستندات متقن پلیس به ۶۷ فقره سرقت مغازه، اماکن خصوصی و عمومی اعتراف کردند.

سردار صالحی با بیان اینکه صحنه‌های سرقت با حضور مالباختگان بازسازی شد، تاکید کرد: پلیس با تلاش شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت به شدت برخورد می کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

دستبند پلیس هویزه بر دستان سارق سیم برق

سرهنگ “سهراب حسین نژاد” گفت: پی وقوع چند فقره سرقت سیم و تجهیزات برق در برخی مناطق این شهرستان، پایش‌های تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز شد.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان هویزه با کار اطلاعاتی و انجام اقدامات تخصصی سارق حرفه‌ای را در خصوص این سرقت‌ها شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم ابزار سرقت کشف شد، گفت: متهم در تحقیقات پلیس به هشت فقره سرقت سیم برق اعتراف کرد.

سرهنگ حسین نژاد  تصریح کرد: سارق دستگیر شده پس از تکمیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار صادره روانه زندان شد.