خروج قطار مسافربری مشهد – یزد از ریل/ ۱۳ فوتی، ۵۰ زخمی و ۵ مفقودی تاکنون+ تصاویر
خروج قطار مسافربری مشهد – یزد از ریل/ ۱۳ فوتی، ۵۰ زخمی و ۵ مفقودی تاکنون+ تصاویر
قطار مسافربری مشهد - یزد بامداد امروز (چهارشنبه) از ریل خارج شد و تاکنون ۱۳کشته، ۵۰ زخمی و ۵ مفقودی داشته است.
قطار مسافربری مشهد – یزد بامداد امروز (چهارشنبه) از ریل خارج شد و تاکنون ۱۳کشته، ۵۰ زخمی و ۵ مفقودی داشته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی روز چهارشنبه به ایرنا اظهار داشت: ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد امروز قطار مسافربری در کیلومتر ۵۰ محور مشهد – یزد (ایستگاه مزینو) از ریل خارج شد.

محمدرضا رضایی با اشاره به اینکه تاکنون ۶ تیم امدادی از هلال احمر به محل حادثه اعزام شده است افزود: یک تیم از پایگاه مسجد شکر، ۲ تیم از پایگاه دیهوک، دو تیم پشتیبان از شعبه طبس و یک تیم از بشرویه در عملیات نجات آسیب دیدگان مشارکت داشته‌اند.

وی با بیان این که تعدادی از مسافران در این حادثه مصدوم شده و جان باخته‌اند گفت: علت این حادثه هنوز مشخص نیست و تحقیقات درباره این حادثه همچنان ادامه دارد.

مرکز شهرستان طبس در ۲۷۰ کیلومتری غرب بیرجند است.

تکمیلی///

ساعاتی قبل، قطار مسافری مشهد – یزد با ۳۴۸ مسافر به دلیل برخورد با یک دستگاه بیل مکانیکی از خط خارج شد که بنا بر آخرین اطلاعات تاکنون ۱۳ فوتی  و ۵۰ مصدوم داشته که حال ۱۶ تن از مصدومان نیز وخیم گزارش شده است. همچنین ۵ نفر مفقود هستند.

براساس آخرین اطلاعات دریافتی،۷ واگن از قطار مسافری مشهد- یزد در بلاک عباس آباد- ریزو در محدوده اداره کل راه آهن شرق از خط خارج شد.

علاوه بر گروه های امدادی از خراسان جنوبی، بنا بر اعلام اورژانس یزد تاکنون هفت دستگاه آمبولانس اورژانس، اتوبوس آمبولانس و بالگرد اورژانس به محل حادثه اعزام شده است.

همچنین ۱۰ تیم عملیاتی هلال احمر و بالگرد هلال احمر استان یزد نیز برای امدادرسانی به منطقه اعزام شده است.

در حال حاضر از ایستگاه طبس یک قطار فوق‌العاده به محل اعزام شده است تا مسافران را به ایستگاه طبس منتقل کند و از ایستگاه طبس اتوبوسی برای انتقال مسافران به یزد در نظر گرفته شده‌ است.

1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1