نمایشگاه تخصصی صنعت نفت در اهواز آغاز به کار کرد
نمایشگاه تخصصی صنعت نفت در اهواز آغاز به کار کرد

نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز ۱۴۰۰ روز یکشنبه(۱۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۰) آغاز به کار کرد.

نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز ۱۴۰۰ روز یکشنبه(۱۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۰) آغاز به کار کرد.

به گزارش کاوش اخبار، در آیین افتتاح این نمایشگاه استاندار خوزستان، معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید، مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، ملی حفاری ایران، نفت و گاز اروندان و مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران و شرکت‌های تابعه، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی خوزستان و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خوزستان حضور داشتند.

صادق خلیلیان استاندار خوزستان در این آیین ضمن گرامیداشت دهه فجر با اشاره به دستاوردهای کشور در چهار دهه اخیر گفت: نمایشگاه نفت خوزستان یکی از دستاوردهای کشور در زمینه فناوری های مرتبط با صنعت نفت است.

وی همچنین بر تعامل بیش از پیش شرکت های داخلی با یکدیگر و تقویت ارتباط با شرکتهای خارجی برای توسعه فناوری تاکید کرد.

مهندس علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز با قدردانی از دست اندرکاران نمایشگاه گفت: مفتخریم که شرکتهای داخلی علاوه بر رفع نیارهای کشور به پیشرفتی رسیده اند که ظرفیت تامین نیاز کشورهای منطقه را دارند.

وی افزود: امیدواریم در فصل جدید مدیریت بتوانیم در جهت رفع مشکلات سازندگان اقدامات موثری صورت پذیرد.

در این آیین رحیم جلیلی مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی خورستان گزارشی از شرکتهای حاضر در نمایشگاه ارائه داد و گفت: ۲۲٦ شرکت از ۱۲ استان کشور در این نمایشگاه حضور دارند.

این نمایشگاه که با حضور بيش از ۲۲٠ شرکت و سازنده داخلی برگزار شده است تا بیستم بهمن‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۷ پذیرای بازدید کنندگان است.

رونمایی از ۷ قلم کالای تخصصی صنعت نفت و برگزاری ۱۲ سمینار تخصصی و کارگاه آموزشی از برنامه‌های این نمایشگاه است.

نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز ۱۴۰۰ با سیاست‌گذاری و حمایت معنوی شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، شرکت ملی حفاری ایران، شرکت نفت و گاز اروندان و شرکت مهندسی و توسعه نفت دایر شده است