فولاد خوزستان رتبه دوم تولید محصولات فولادی در کشور
فولاد خوزستان رتبه دوم تولید محصولات فولادی در کشور

شرکت فولاد خوزستان رتبه دوم تولید محصول فولادی در سطح کشور را داراست و چشم انداز تولید این شرکت برای افق ۱۴۰۴، ۱۳/۶ میلیون تن می‌باشد.

رییس هیات مدیره فولاد خوزستان گفت: فولاد خوزستان با وجود مشکلات ناشی از قطعی برق و شرایط ویژه کرونا، تاکنون در خصوص تولید با قدرت عمل نموده است.

به گزارش کاوش اخبار ، رضا طاهری با اعلام این خبر افزود: کارکنان تلاشگر گروه فولاد خوزستان در همه‌ی رده‌های سازمانی، جهادگران خط تولید صنعت هستند و امیدواریم باتلاش همه کارکنان به چشم انداز هدف گذاری شده در افق ۱۴۰۴ یعنی کسب سهم ۲۵ درصدی تولید در کشور برسیم.

وی با اشاره به اینکه نگاه هیات مدیره شرکت فولاد یک نگاه توسعه‌ای و سرمایه گذاری بلندمدت است، بیان کرد: از برنامه‌های آینده این شرکت تملک شرکت فولاد اکسین است.

به نوشته صدا و سیما خوزستان، رییس هیات مدیره فولاد خوزستان تصریح کرد: رسیدگی به وضعیت معیشت کارکنان از اولویت‌های کاری مدیریت این شرکت است و تاکنون گام‌های موثری جهت رفاه حال کارکنان شاغل و بازنشسته مانندصدور مجوز هیات مدیره در راستای طرح طبقه‌بندی مشاغل برای کارکنان برداشته شده و هیات مدیره با تمام قدرت از کارکنان در راستای پیشرفت مجموعه حمایت خواهد نمود.