بررسی مشکلات و مسائل خوزستان در دیدار استاندار جدید با معاون اول رئیس جمهور/ قول مساعد جهانگیری برای پیگیری مشکلات استان
بررسی مشکلات و مسائل خوزستان در دیدار استاندار جدید با معاون اول رئیس جمهور/ قول مساعد جهانگیری برای پیگیری مشکلات استان

در  دیدار استاندار جدید خوزستان و معاون اول رئیس جمهور، مشکلات و مسائل استان در حوزه های زیرساختی و آخرین روند اجرایی پروژه های کلان مورد بررسی قرار گرفت.

در دیدار استاندار جدید خوزستان و معاون اول رئیس جمهور، مشکلات و مسائل استان در حوزه های زیرساختی و آخرین روند اجرایی پروژه های کلان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش کاوش اخبار،  قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان ،روز دوشنبه ۲۷ بهمن ماه با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور دیدار و گفتگو کرد.

در جریان این دیدار مسائل عمده استان در حوزه های عمرانی و زیرساختی همچون پروژه های آب و فاضلاب، جمع آوری آبهای سطحی، آخرین وضعیت اجرایی فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری و … مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین در این نشست استاندار خوزستان ضمن طرح موضوع تخصیص بخشی از درآمد صادرات نفت به خوزستان در بودجه ۱۴۰۰ کشور جهت رفع مشکلات زیرساختی و توسعه استان خواستار توجه ویژه دولت به استان خوزستان شد.

معاون اول رئیس جمهور نیز در این نشست با اشاره به اقدامات دولت در خوزستان ،یادآور شد: خوزستان به دلیل انباشت مشکلات مختلف در دهه های گذشته و تغییرات اقلیمی دچار انواع ابربحران ها بوده که کاهش این مشکلات نیاز به عزم ملی و مشارکت همه قوای کشور و نظام دارد.

جهانگیری در پایان این نشست برای پیگیری مشکلات استان و پیشبرد پروژه های ملی در این استان قول مساعد و پیگیری داد.