کشف ۱۲۶ قبضه سلاح غیرمجاز درخوزستان و انهدام یک ‌باند قاچاق سلاح
کشف ۱۲۶ قبضه سلاح غیرمجاز درخوزستان و انهدام یک ‌باند قاچاق سلاح

 فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری کشف و ضبط ۱۲۶ قبضه سلاح غیرمجاز و دستگیری ۱۱۳ نفر در این رابطه، و انهدام یک باند قاچاق سلاح در این استان، در طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد.

به گزارش کاوش اخبار، سردار سید محمد صالحی بیان کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی به‌ مدت یک هفته و با هدف مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، سارقان، دارندگان سلاح و عاملان تیراندازی در سطح خوزستان اجرا شد.

وی افزود: با اجرای این طرح گسترده، هفت باند سرقت مسلحانه منزل، خودرو، عادی و به عنف منهدم، و تعداد ۴۶۲ سارق حرفه‌ای در مناطق مختلف خوزستان دستگیر ،و هفت دستگاه خودرو و موتورسیکلت و مقادیر زیادی اموال مسروقه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: در حوزه مبارزه با موادمخدر نیز ، ماموران انتظامی خوزستان، موفق به کشف ۱۸۳ کیلوگرم انواع مواد افیونی شده، و دستگیری ۲۱۳ خرده فروش شدند و یک باند قاچاق مواد مخدر نیز منهدم و ۶ باب منزل پلمب شد.

وی بیان کرد: همچنین در ادامه این طرح پلیس امنیت عمومی با همکاری سایر یگان های انتظامی در سراسر استان با کار اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی ۱۱۳ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی را دستگیر و از مخفیگاه متهمان ۱۲۶ قبضه سلاح غیرمجاز به همراه ۲ هزار و ۵۰ عدد انواع فشنگ کشف کردند.

سردار صالحی گفت: در عملیاتی دیگر ماموران پلیس امنیت عمومی با کار اطلاعاتی یک باند قاچاق سلاح را در مبادی ورودی شمال خوزستان منهدم و۳۰ قبضه سلاح کلت کمری از آنها کشف و ضمن توقیف یک دستگاه خودرو پژو، ۲ قاچاقچی سلاح را در این ارتباط دستگیرکردند.

وی گفت: متهمان پس ازتشکیل پرونده به مراجع قضایی خوزستان تحویل شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان افزود:پلیس با تمام توان در برابر هر بی‌قانونی ایستادگی کرده و با اجرای طرح‌های ویژه، برهم زنندگان نظم عمومی را تسلیم قانون می‌کند.