دولت به جای حل مشکل مردم خوزستان دنبال انتقال آب است
دولت به جای حل مشکل مردم خوزستان دنبال انتقال آب است

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان گفت: دولت به جای نجات دادن مردم خوزستان از وضعیت بد فاضلاب، بودجه میلیاردی را برای انتقال آب از سرشاخه‌های کارون اختصاص می دهد.

به گزارش کاوش، آیت الله محسن حیدری شامگاه سه‌شنبه در مراسم ۹ دی و سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید قاسم سلیمانی که با حضور سرهنگ پاسدار «احمد حمدی صخری» رئیس سازمان بسیج عشایر سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان و تعدادی از سادات و سران و بزرگان عشایر بختیاری و عرب خوزستان برگزار شد، فتنه سال ۸۸ را توطئه حساب شده دشمن را برای براندازی نظام دانست و گفت: بصیرت مردم ایران و ایستادگی آنان در کنار علما باعث خاموش شدن این فتنه شد.

وی به مشکلات مردم خوزستان به ویژه در مسائل خدمات و عمران اشاره کرد و افزود: دولت به جای اینکه به رهایی مردم اهواز و سایر شهرها از وضعیت بد فاضلاب و به خدمات رفاهی آنان توجه کند، بودجه میلیاردی را برای انتقال آب از سرشاخه‌های کارون اختصاص می‌دهد.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حضور نمایندگان مردم خوزستان و بعضی از مسئولان کشوری را در تعطیلی پروژه انتقال آب بسیار مؤثر و قابل تقدیر دانست و عنوان کرد: خوزستان به فردی مانند شهید سلیمانی نیاز دارد که دل به داخل حوادث در میان مردم بزند و در حل مشکلات میدانی عمل کند.

نماد مقاومت و عزت

رئیس سازمان بسیج عشایر سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید سلیمانی، اظهار کرد: عشایر بختیاری، لر و عرب و سایر اقوام نماد مقاومت و عزت و استقامت جمهوری اسلامی ایران است.

وی، شهادت شهید قاسم سلیمانی را برای نظام برکت و برای دشمنان اسلام ذلت و خواری دانست و افزود: وحدت امروز مردم و بیعت مجدد آنان با ولی امر مسلمین بسیار مهم و تأثیرگذار و دشمن‌شکن است.

حمدی صخری با اشاره به اینکه بصیرت مردم در خاموش کردن فتنه سال ۸۸ بسیار مهم است، بیان کرد: مقام معظم رهبری با توکل به خدا و اعتماد به صداقت و نجابت مردم توانست در عرض دو یا سه روز تمام محاسبات دشمن را که برای براندازی نظام دیده بودند، نقش بر آب کرد و جان تازه‌ای را به انقلاب بخشید.

منبع: مهر