دستگیری عاملان نزاع در شهرستان باوی/ دستگیری هفت سارق حرفه‌ای در شهرستان ماهشهر
دستگیری عاملان نزاع در شهرستان باوی/ دستگیری هفت سارق حرفه‌ای در شهرستان ماهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان باوی گفت : هفت نفر از عاملان نزاع مسلحانه بین ۲ طایفه در این شهرستان دستگیر شدند.

 

به گزارش کاوش اخبار، سرهنگ صالح مطهری‌راد یکشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: شب گذشته در پی وقوع نزاع مسلحانه بین ۲ طایفه به دلیل اختلافات قبلی در یکی از روستاهای این شهرستان، بلافاصله دستگیری عاملان تیراندازی در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با کار اطلاعاتی و اقدامات تخصصی هفت نفر از عاملان نزاع را در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی چند عملیات در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان باوی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد سه قبضه سلاح شکاری به همراه ۷۳۸ فشنگ مربوطه کشف شد.

سرهنگ مطهری راد بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

دستگیری هفت سارق حرفه‌ای در شهرستان ماهشهر

فرمانده انتظامی ماهشهر از شناسایی و دستگیری هفت سارق حرفه ای در مدت ۷۲ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ رضا پاپی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان ماهشهر، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی موفق شدند با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی، هفت سارق حرفه ای منازل و اماکن خصوصی را که اقدام به سرقت های متعدد در نقاط مختلف ماهشهر می کردند شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

وی اظهار داشت : متهمان در تحقیقات فنی پلیس به ۱۰ فقره سرقت منزل ، مغازه ، سیم برق و اماکن خصوصی در نقاط مختلف شهرستان ماهشهر اعتراف کردند.

این مقام انتظامی افزود : در بازرسی از مخفیگاه متهمان پنج دستگاه تلویزیون ۴۹ اینچ ، یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه فشنگ مربوطه ، یک قبضه کلت کمری بدل و پنج دستگاه پلی استیشن کشف شد .

سرهنگ پاپی با بیان اینکه یک خودرو پژو پارس بکار رفته در سرقت ها از ید سارقان توقیف شده افزود : متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.