راه اندازی دفتر پژوهشی مناطق نفت خیز در دانشگاه شریف/ دانشگاه شهید چمران در دست اقدام
راه اندازی دفتر پژوهشی مناطق نفت خیز در دانشگاه شریف/ دانشگاه شهید چمران در دست اقدام

دفتر پژوهشی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در دانشگاه صنعتی شریف راه اندازی شد.

به گزارش کاوش اخبار،رئیس پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفت­خیز جنوب گفت: این دفتر در راستای راه اندازی دفتر پژوهشی مناطق نفت خیز در دانشگاه شریفبرنامه این شرکت برای افزایش ارتباطات موثر برون سازمانی ایجاد شده که طی روز‌های آینده به مناسبت هفته پژوهش آغاز به کار خواهد کرد.

شاهین کُرد با بیان اینکه ارتباطات موثر برون سازمانی یکی از اولویت‌های پژوهش مناطق نفت­خیز جنوب است، تصریح کرد: در ارتباطات برون سازمانی به دنبال این هستیم تا در تعامل با دانشگاه ­های مختلف نیازمندی‌ها و چالش­های مناطق نفت­خیز جنوب در زمینه تولید فناوری را ارائه و ظرفیت‌های موجود در این عرصه را شناسایی کنیم.

وی افزود: در این راستا شناسایی تخصص­های مرتبط با صنعت نفت، شرکت­های دانش بنیان فعال، ظرفیت پارک­‌های علم و فناوری، امکانات آزمایشگاهی مراکز علمی کشور و اعضای هیئت علمی آن‌ها در دستور کار قرار دارد.

رئیس پژوهشی و فناوری شرکت ملی مناطق نفت­خیز جنوب گفت: تا کنون دو دفتر در دانشگاه­‌های شیراز و دانشگاه صنعت نفت راه ­اندازی کرده ­ایم و در نظر داریم در دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان دانشگاه مادر استان خوزستان نیز برای راه‌اندازی دفتر مناطق نفت خیز جنوب اقدام کنیم.