مرگ یک جوان بخاطر آنتن تلفن در اندیکا
مرگ یک جوان بخاطر آنتن تلفن در اندیکا

دهیار روستای پاریوچزب اندیکایی گفت : در پی بارندگی‌های مورخ ۱۱آذرماه در اندیکا آنتن تلفن همراه دراین روستا و کل منطقه امام زاده عبدالله ازتوابع بخش مرکزی شهرستان اندیکا قطع شده بود و جوان ۳۸ساله مغازه دار ساکن روستا برای برقراری تماس تلفنی و همینطور دریافت وجه از طریق دستگاه پوز که فقط بالای کوه منار پوشش اینترنت داشت رفته بود و درحین برگشت به دلیل شیب زیاد و بارندگی سقوط کرد وجان خود را از دست داد.

به گزارش کاوش اخبار، سید تیمور عبداللهی موسوی افزود : پس از ۲۴ساعت تلاش وجستجو جسد وی توسط افراد محلی در دامنه کوه منار پیدا شدو با همکاری نیرو‌های امدادی به پایین انتقال داده شد.

دهیار پاریوچزب اندیکایی اظهار داشت : متاسفانه عدم آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت و عدم جاده دسترسی مناسب مشکلات عدیده‌ای را برای مردم منطقه ایجاد کرده است و هر بار شاهد این چنین حوادثی مرگبار و داغدارشدن خانواده‌ای به دلیل کمبود امکانات هستیم.

هرچند بعد از مرگ این جوان دستگاه های متولی خبر از برقرارای آنتن تلفن داده اند و فرماندار اندیکا گفته است: دکل اینترنت ۳g در منطقه تاراز در بخش چلو اندیکا راه اندازی شد که با نصب این دکل مشکل انتن دهی تلفن همراه و اینترنت درمنطقه برفگیر تاراز و حومه بر طرف شد.