رییس کل دادگستری خوزستان: با عوامل آبگرفتگی دراستان برخورد قاطع می‌شود
رییس کل دادگستری خوزستان: با عوامل آبگرفتگی دراستان برخورد قاطع می‌شود

 رییس کل دادگستری خوزستان گفت: دستگاه قضایی خوزستان مستمر و با جدیت پیگیر حل معضل فاضلاب و آب‌گرفتگی معابر و خیابان‌ها در اهواز و دیگر شهرستان‌های استان است و اگر قصوری در این خصوص صورت گرفته باشد ، حتما با عوامل آن برخورد قاطع خواهد شد.

به گزارش کاوش اخبار، حجت الاسلام صادق مرادی رئیس کل این دادگستری در بازدید از مناطق آب‌گرفته در اهواز، با تاکید بر پیگیری مستمر وجدی دستگاه قضایی استان برای حل معضل فاضلاب و آبگرفتگی در اهواز و دیگر شهرستان‌های خوزستان اظهارداشت: متاسفانه در چند سال اخیر مشکل فاضلاب و آبگرفتگی معابر و خیابان‌های اهواز و دیگر شهرستان‌های استان بعد از بارندگی به یک معضل بزرگ برای مردم تبدیل شده است.

وی افزود: در حال حاضر دغدغه مهم دستگاه قضایی کمک به تخلیه آب‌ها از درون منازل مردم، خیابان‌ها و معابر است و همه دستگاه‌های متولی موظف هستند در این زمینه به کمک رسانی مردم سرعت دهند.

رییس کل دادگستری خوزستان با تاکید بر چاره‌اندیشی برای حل این معضل بیان داشت: آبگرفتگی معابر و خیابان‌ها اخیر در برخی از نقاط اهواز و دیگر شهرستان‌های استان، مردم را با مشکلات فراوانی روبه‌رو کرده است.

مرادی با اشاره به فعالیت شبانه روزی گروه‌های جهادی و بسیجی در رفع مشکلات به وجود آمده بیان داشت: با اقداماتی که صورت گرفت تلاش شد برخی از این مشکلات رفع شود.