محدودیت های جدید در آرامستان های اهواز
محدودیت های جدید در آرامستان های اهواز

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اهواز گفت: با توجه به روند افزایش شیوع ویروس کرونا و بنا بر مصوبه ستاد کرونا و به منظور زمینه سلامت همشهریان تصمیمات جدیدی نسبت به اعلام محدودیت‌ها در برگزاری مراسمات در آرامستان‌های شهرداری اهواز اعمال شد.

 

به گزارش کاوش اخبار، سیاوش محمودی با بیان اینکه گلزار بهشت آباد اهواز یکی از مکان‌های پر تجمع شهروندان است افزود: کلیه مراسم‌ها در آرامستان‌های تحت پوشش سازمان آرامستان‌های شهرداری اهواز (بهشت آباد، قدیم و باغ فردوس) تا اطلاع ثانوی تعطیل است و زیارت اهل قبور با رعایت کامل اصول بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی و به صورت پیاده (بدون خودرو) انجام می‌شود.

وی در ادامه بیان داشت: جهت انجام مراسم خاکسپاری اموات (تدفین و تشییع) تنها مجاز به حضور حداکثر ۱۰ نفر بوده و ساعت زیارت اهل قبور در آرامستان‌های بهشت آباد، قدیم و باغ فردوس روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۵ الی ۱۸ است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اهواز ادامه داد: از شهروندان خواهشمندیم نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اهتمام بیشتری داشته باشند و کادر درمان و پزشکان و مسئولان را در مهار و کنترل این بیماری منحوس یاری دهند