نظارت بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ ناظر در مرحله دوم انتخابات در خوزستان
نظارت بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ ناظر در مرحله دوم انتخابات در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان گفت: ۲ هزار و ۷۹۴ ناظر در ۷۰۴ شعبه انتخاباتی کار نظارت بر روند اجرای این مرحله از انتخابات را بر عهده دارند.نظارت بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ ناظر در مرحله دوم انتخابات در خوزستان ابوالحسن معماریان افزود: این ناظران […]

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان گفت: ۲ هزار و ۷۹۴ ناظر در ۷۰۴ شعبه انتخاباتی کار نظارت بر روند اجرای این مرحله از انتخابات را بر عهده دارند.نظارت بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ ناظر در مرحله دوم انتخابات در خوزستان

ابوالحسن معماریان افزود: این ناظران از افراد با تجربه و آموزش دیده هستند که نظارت بر اجرای مرحله دوم انتخابات که فقط در حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون برگزار می‌شود، بر عهده دارند.

وی ادامه داد: به علت شیوع بیماری کرونا راه اندازی ستاد انتخاباتی ممنوع می‌باشد و تبلیغات از طریق فضای مجازی انجام می‌شود.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان همچنین از آمادگی این هیات برای دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی در خصوص تخلفات انتخاباتی خبر داد .

بیشتر بخوانید : آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در اهواز

خوزستان دارای ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی است که در مرحله اول انتخابات مردم استان ۱۷ نماینده را انتخاب کردند.
در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲۱ شهریور ماه مردم سومین نماینده حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون را انتخاب می‌کنند.