رطوبت ۸۸ درصدی در هندیجان/ شرجی در خوزستان افزایش می یابد
رطوبت ۸۸ درصدی در هندیجان/ شرجی در خوزستان افزایش می یابد

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تا اوایل روز دوشنبه جریانات جنوبی باعث انتقال رطوبت و وقوع شرجی همراه با مه یا مه رقیق به ویژه در نیمه جنوبی و مرکزی استان خواهد شد. وی افزود: با توجه به ضرایب بالای ناپایداری از امروز و فردا رشد […]

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تا اوایل روز دوشنبه جریانات جنوبی باعث انتقال رطوبت و وقوع شرجی همراه با مه یا مه رقیق به ویژه در نیمه جنوبی و مرکزی استان خواهد شد.

وی افزود: با توجه به ضرایب بالای ناپایداری از امروز و فردا رشد ابر، رگبار پراکنده، رعد و برق و تندباد لحظه‌ای به ویژه در مناطق شمال، شمال شرق و شرقی به صورت نقطه‌ای در بعضی از مناطق استان مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان خبر داد: حداکثر میزان رطوبت هوای ایستگاه‌های استان خوزستان هندیجان ۸۸ درصد، شادگان و ماهشهر هر کدام ۸۶ درصد، اهواز ۸۵ درصد، بستان ۸۲ درصد، آبادان ۸۰ درصد، امیدیه و گتوند هر کدام ۷۰ درصد، بهبهان ۶۴ درصد، شوش ۶۲ درصد، دزفول ۶۱ درصد، آغاجاری ۵۲ درصد و حسینیه ۵۰ درصد است.

سبزه زاری اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته آبادان با ۴۸.۱ و ایذه با ۲۲.۸ سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط خوزستان گزارش شده‌اند.

وی در پایان گفت: در همین مدت حداکثر دمای اهواز به ۴۶.۲ و حداقل به ۲۸.۶ درجه سانتی‌گراد رسیده است.