معاون بنیاد مستضعفان: حساب مردم از متجاوزان به حقوق عامه جداست
معاون بنیاد مستضعفان: حساب مردم از متجاوزان به حقوق عامه جداست

معاون بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به تصمیم گیری درباره مشکلات منطقه موسوم به «روستای ابوالفضل» در اهواز گفت: حساب آحاد مردم از متجاوزان به حقوق عامه جداست و با تحقیق و بررسی مسائل، آنچه حق است را اجرا می‌کنیم. سید صولت مرتضوی شنبه در حاشیه نشست بررسی مسائل منطقه موسوم به «روستای ابوالفضل» […]

معاون بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به تصمیم گیری درباره مشکلات منطقه موسوم به «روستای ابوالفضل» در اهواز گفت: حساب آحاد مردم از متجاوزان به حقوق عامه جداست و با تحقیق و بررسی مسائل، آنچه حق است را اجرا می‌کنیم.

سید صولت مرتضوی شنبه در حاشیه نشست بررسی مسائل منطقه موسوم به «روستای ابوالفضل» در استانداری خوزستان اظهار داشت: با حضور مسئولان ارشد استان از جمله استاندار و دیگر مسئولان، جلسه مفیدی برگزار و تصمیمات مطلوبی در راستای حمایت از حقوق عامه اتخاذ شد.

وی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان در این حوزه و استان تابع نظرات مسئولان استانی خواهد بود، افزود: در موضوع منطقه موسوم به «روستای ابوالفضل» قائل به تفکیک هستیم، در این زمینه ۲ مساله وجود دارد که یکی بحث مردم است که همواره همه دستگاه‌ها از جمله بنیاد و مسئولان استان حامی مردم هستند و بخشی آنهایی که به زمین‌های عمومی، انفال و حقوق عامه دست یازی می‌کنند.

رییس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان اضافه کرد: قطعا آنهایی که به حقوق عامه تجاوز می‌کنند حسابشان از حساب آحاد مردم جدا خواهد بود و امیدواریم با تحقیق و بررسی مناسب بتوانیم آنچه که حق است و عدل است را اجرا کنیم.

منبع: ایرنا