۵۳۳ پروژه در خوزستان به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد
۵۳۳ پروژه در خوزستان به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش کاوش، غلامرضا شریعتی روز یکشنبه همزمان با فرا رسیدن هفته دولت و بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر بیان کرد: این تعداد پروژه با اعتبار ۲۸ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید. وی گفت: از این تعداد پروژه، ۴۵ مورد ملی، ۱۴۲ مورد استانی و ۳۴۶ مورد مربوط به سایر اعتبارات است. وی […]

به گزارش کاوش، غلامرضا شریعتی روز یکشنبه همزمان با فرا رسیدن هفته دولت و بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر بیان کرد: این تعداد پروژه با اعتبار ۲۸ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: از این تعداد پروژه، ۴۵ مورد ملی، ۱۴۲ مورد استانی و ۳۴۶ مورد مربوط به سایر اعتبارات است.

وی ادامه داد: از مجموع این ۵۳۳ پروژه تعداد ۳۰۴ پروژه در حوزه شهری و ۲۲۹ پروژه نیز در بخش روستایی به بهره‌برداری می‌رسد.

شریعتی با بیان اینکه با بهره‌برداری از این پروژه‌ها حدود چهار هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد شد گفت: بیشترین اعتبارات هزینه شده در این پروژه‌ها به ترتیب به منطقه ویژه پتروشیمی، اداره کل بنادر و سازمان آب و برق خوزستان اختصاص دارد.

استاندار خوزستان ادامه داد: بیشترین تعداد پروژه به ترتیب توسط توزیع برق خوزستان با ۲۶۸ پروژه، بنیاد مسکن با ۶۵ پروژه و راه و شهرسازی با ۳۱ پروژه، اجرایی شده است؛ همچنین بیشترین تعداد پروژه‌های هفته دولت به ترتیب در شهرستان های دزفول با ۴۷ پروژه، آبادان با ۴۱ پروژه و بهبهان با ۳۹ پروژه است.

وی گفت: بیشترین اعتبارات هزینه شده به ترتیب در شهرستان‌های ماهشهر با ۲۰ هزار میلیارد ریال، دشت آزادگان با یک هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال و اهواز با ۹۱۰ میلیارد ریال اختصاص داشته است.

شریعتی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، امسال نمایشگاه گرامیداشت هفته دولت به صورت مجازی و ارایه گزارش به مردم از طریق مسوولان در برنامه‌های مختلف صدا و سیمای مرکز خوزستان و همچنین گفت وگوی ویژه در استودیو رسانه‌ای واقع در استانداری خوزستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه مجازی با محوریت اقتصاد مقاومتی، جهش تولید، اقدامات ستاد استانی مقابله با بیماری ناشی از ویروس کرونا، مسوولیت های اجتماعی ارگان ها و شرکت ها و کمک‌های مومنانه برگزار می‌شود.

هفته دولت به مناسبت گرامیداشت شهادت شهیدان محمد علی رجایی رییس جمهوری و محمد جواد باهنر در انفجار تروریستی ساختمان نخست وزیری توسط منافقین در سال ۶۰ ، از دوم تا هشتم شهریور برگزار می‌شود.