رفع اساسی مشکلات هفت تپه در حال پیگیری
رفع اساسی مشکلات هفت تپه در حال پیگیری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، معاون قضایی دادستان کل کشور گفت : تمام تلاش قوه قضاییه و وزارت صنعت، معدن و تجارت رفع اساسی مشکلات کشت و صنعت نیشکر هفت تپه است تا این شرکت با قوت به کار و تولید خود ادامه دهد. سعید عمرانی افزود : قوه قضایی و وزارت صنعت، […]

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، معاون قضایی دادستان کل کشور گفت : تمام تلاش قوه قضاییه و وزارت صنعت، معدن و تجارت رفع اساسی مشکلات کشت و صنعت نیشکر هفت تپه است تا این شرکت با قوت به کار و تولید خود ادامه دهد.

سعید عمرانی افزود : قوه قضایی و وزارت صنعت، معدن و تجارت به دنبال جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تولیدی از جمله هفت تپه و بیکار شدن کارگران آن‌ها هستند.

وی افزود : پرداخت به موقع حقوق و مطالبات کارگران نیشکر هفت تپه اولویت نخست قوه قضاییه و وزارت صمت و موضوع واگذاری این شرکت نیز در حال پیگیری است که مسایل حقوقی و قضایی خاص خود را دارد.

دبیر کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید کشور، دادستان خوزستان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان و فرماندار شوش نیز از قسمت‌های الکل‌سازی، زغال، بسته بندی شکر، تاکستان، رب گوجه فرنگی و MDF در مجموعه هفت تپه بازدید کردند.