انتخابات دور دوم مجلس در ۷۰۴ شعبه اخذ رأی اهواز برگزار می‌شود
انتخابات دور دوم مجلس در ۷۰۴ شعبه اخذ رأی اهواز برگزار می‌شود

علی حسین حسین زاده اظهار داشت: از ۳ نماینده حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در دوم اسفندماه دو کرسی تعیین تکلیف شد. وی افزود: یک نفر نماینده باقی مانده از این حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده که این دور انتخابات در روز جمعه ۲۱ شهریور ماه برگزار می‌شود. معاون سیاسی-اجتماعی استانداری خوزستان […]

علی حسین حسین زاده اظهار داشت: از ۳ نماینده حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در دوم اسفندماه دو کرسی تعیین تکلیف شد.

وی افزود: یک نفر نماینده باقی مانده از این حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده که این دور انتخابات در روز جمعه ۲۱ شهریور ماه برگزار می‌شود.

معاون سیاسی-اجتماعی استانداری خوزستان گفت: در این دور انتخابات ۷۰۴ شعبه اخذ رای برای شهرستان‌های اهواز، کارون، حمیدیه و باوی در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: روند و فرایندها و نظارت‌ها با همان دقت دور دوم برگزار و شعب اخذ رای مثل سابق طوری برنامه ریزی شده که مردم بتوانند به سهولت و راحتی در انتخابات مشارکت داشته باشند.

به نوشته تسنیم حسین زاده افزود: آمادگی لازم بین عوامل اجرایی برای برگزاری انتخابات پرشوری و سالم ایجاد شده است. دوره‌های آموزشی لازم نیز برای عوامل دور دوم با هماهنگی وزارت کشور ایجاد شده است.

وی تاکید کرد: برای حفظ سلامت رای دهندگان و عوامل نظارتی و اجرایی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روند انتخابات لازم و ضروری است.

به گزارش تسنیم، انتخابات دور دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه بین آقایان احمد سراج و شبیب جویجری برگزار می‌شود.