آغاز کلاس هماهنگی و دانش افزایی غیر حضوری داوران بین المللی تکواندو
آغاز کلاس هماهنگی و دانش افزایی غیر حضوری داوران بین المللی تکواندو

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان خوزستان اسماعیل اسفندیاری بیان کرد: با اعلام کمیته آموزش فدراسیون جهانی تکواندو و با توجه به اهمیت حفظ سلامت و ارامش خاطر داوران بین المللی در شرایط حاد شیوع ویروس کووید ۱۹، کلاس هماهنگی و دانش افزایی بصورت غیر حضوری و مجازی برگزار می گردد. وی تصریح کرد: […]

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان خوزستان اسماعیل اسفندیاری بیان کرد: با اعلام کمیته آموزش فدراسیون جهانی تکواندو و با توجه به اهمیت حفظ سلامت و ارامش خاطر داوران بین المللی در شرایط حاد شیوع ویروس کووید ۱۹، کلاس هماهنگی و دانش افزایی بصورت غیر حضوری و مجازی برگزار می گردد.
وی تصریح کرد: این دوره در بخش کیوروگی ( مبارزه ) برگزار و داوران بین المللی استان خوزستان می توانند با پرداخت تعرفه هزینه استاندار شرکت در کلاس مجازی، مطالب و کتابچه های اموزش به همراه فیلم های شبیه سازی را دریافت و طی ۵ مرحله در ازمون مربوطه شرکت نموده و مجوز قضاوت در رویدادهای بین المللی مجازی آتی را دریافت کنند.
رییس کمیته داوران تکواندو استان خوزستان افزود: دو دوره اول ازمون بصورت انلاین در روزهای ۱۵ و ۱۶ شهریور از ساعت ۱۸ الی ۲۲ به وقت فرانسه ( GMT +2) و ۱۹ و ۲۰ مهر از ساعت ۱۰ الی ۱۴ به وقت کره جنوبی (GMT +9 ) برگزار خواهد شد.