تفاهم نامه تکمیل هنرستان شبانه روزی سوسنگرد بین کمیته امداد و نوسازی مدارس خوزستان منعقد شد
تفاهم نامه تکمیل هنرستان شبانه روزی سوسنگرد بین کمیته امداد و نوسازی مدارس خوزستان منعقد شد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: تفاهم نامه ای بین اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان منعقد شد که در آن کمیته امداد متعهد شد هنرستان کشاورزی شبانه روزی را در شهرستان دشت آزادگان تکمیل و تجهیز نماید.

به گزارش کاوش، علی قربانی روز دوشنبه ضمن تقدیر از خیرین مدرسه ساز اظهار کرد: طرح آجر به آجر برای حضور همگانی مردم از دانش آموز ابتدایی گرفته تا بزرگترین خیرین مدرسه ساز برای شرکت در امر مدرسه سازی ایجاد شده است ، پیگیری برای حضور سایردستگاه ها در طرح آجربه آجر از جمله اقدامات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان می باشد.

وی بیان کرد: در همین راستا تفاهم نامه ای فی مابین اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان منعقد شد که در آن کمیته امداد متعهد شد هنرستان کشاورزی شبانه روزی را در شهرستان دشت آزادگان تکمیل و تجهیز نماید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان تصریح کرد: بر اساس این تفاهم نامه در شهرستان دشت آزادگان تکمیل هنرستان کشاورزی شبانه روزی سوسنگرد با مساحت هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر یکصد میلیارد ریال انجام می شود که سهم خیر ۱۶ میلیارد ریال ب همراه تامین هزینه ۵۰ درصدی از خرید تجهیزات و سهم دولت هشت میلیارد و چهارصد میلیون ریال می باشد.

قربانی ادامه داد: بزرگترین سرمایه یک جامعه نیروی انسانی است که باید از کیفیت و آموزش لازم برخوردار باشد و اگر می‌خواهیم  شرایط جامعه تغییر پیدا کند و به سمت توسعه حرکت کنیم باید بر روی آگاهی جامعه سرمایه‌گذاری کنیم.

وی در پایان ضمن تقدیر از مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان خاطرنشان کرد: مدرسه سازی و ایجاد فضای مناسب برای تحصیل یکی از مهمترین اقدامات در جهت آگاهی بخشی و سواد آموزی دانش آموزانی است که آینده جامعه را تشکیل می دهند و کسی که در راه مدرسه سازی قدم برمی دارد بر روی معرفت و انسان سازی سرمایه گذاری کرده و تا ابد این امر ادامه خواهد داشت.

روز دوشنبه ۱۶تیرماه تفاهم نامه تکمیل هنرستان کشاورزی شبانه روزی سوسنگرد توسط اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان با حضور علی قربانی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، مرتضی موصلی مدیرکل کمیته امداد ، زدوار معاون مشارکت های مردمی و صالح پور رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان خوزستان امضا شد.

گفتنی است : ۷ فضای آموزشی با ۵۱ کلاس درس تا پایان امسال در شهرستان دشت آزادگان به بهره برداری خواهد رسید.