زمین خواری مشکلات فراوانی در بهبهان ایجاد کرده است
زمین خواری مشکلات فراوانی در بهبهان ایجاد کرده است

نماینده بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی گفت: زمین خواری مشکلات فراوانی در بهبهان ایجاد کرده و لازم است با آن مقابله کرد. محمد طلا مظلومی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن تأکید بر دیدار با محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، اظهار کرد: این دیدار به منظور بررسی و پیگیری مشکلات حوزه انتخابیه […]

نماینده بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی گفت: زمین خواری مشکلات فراوانی در بهبهان ایجاد کرده و لازم است با آن مقابله کرد.

محمد طلا مظلومی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن تأکید بر دیدار با محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، اظهار کرد: این دیدار به منظور بررسی و پیگیری مشکلات حوزه انتخابیه در بحث راه و مسکن صورت گرفته است.

وی افزود: بر مشکلات حوزه انتخابیه در انجام پروژه‌های جاده مواصلاتی بهبهان – رامهرمز، بهبهان – خیرآباد، بهبهان – آغاجاری، بهبهان – زیدون و آغاجاری – امیدیه تأکید شده است.

نماینده بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی به اهمیت جاده‌های روستایی و برقراری زیرساخت لازم برای ارتباط به این شهرستان اشاره کرد و گفت: باید مقدمات لازم در راستای بهسازی و تعریض جاده‌های روستایی انجام شود.

مظلومی در ادامه تصریح کرد: متأسفانه در بهبهان زمین‌خواری مشکلات بسیاری را برای مردم به وجود آورده است که باید اقدام‌های پیشگیرانه در این زمینه تشدید یابد.

مظلومی موقعیت دو شهرستان «بهبهان» و «آغاجاری» را از لحاظ ترانزیتی و جاده‌های پرتردد تشریح کرد و گفت: بالا بردن ضریب ایمنی از لحاظ روشنایی و نصب گارد ریل برای جلوگیری از حوادث احتمالی نیازهای اولیه راه‌سازی در این منطقه است که باید به طور فوری به آن اهتمام جدی صورت گیرد.

نماینده بهبهان و آغاجاری به وضعیت کم برخورداری شهرستان آغاجاری اشاره کرد و افزود: مشکل ابطال زمین‌های واگذار شده تعاونی برق به مردم با رایزنی و موافقت وزیر متبوع زمین‌های مذکور به مردم دوباره واگذار می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: جاده‌های شهر منصوریه تعریض خواهد شد و اعتبار جاده منصوریه به کارخانه سیمان تکمیل شده است.

مظلومی افزود: بهبود وضعیت فرودگاه بهبهان و نیازمندی مردم به فرودگاه برای تسریع در صدور مجوزها و تأمین اعتبارات لازم نیز در دستور کار است.

بنا به گفته مظلومی، وزیر راه و شهرسازی به جایگاه شهرستان بهبهان در بحث راه‌های مواصلاتی اشاره کرده است، این وزارتخانه به رفع مشکلات مرتبط با آغاجاری توجه ویژه‌ای دارد و به برخی کمبودهای اعتباری در این حوزه اشاره کرد و قول داد تا این وزارتخانه در تخصیص منابع سال ۹۹ نگاه ویژه‌ای به شهرستان بهبهان داشته باشد.