تمدید تعطیلی ها در ۱۶ شهرستان خوزستان
تمدید تعطیلی ها در ۱۶ شهرستان خوزستان

استاندار و رییس شورای تامین خوزستان از تعطیلی ادارات، بانک‌ها و اصناف غیرضروری ۱۶ شهرستان خوزستان تا دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش کاوش اخبار، غلامرضا شریعتی شامگاه جمعه ۲۶ اردیبهشت‌ ماه در خصوص نتایج تصمیم گیری در رابطه با تعطیلی ها و محدودیت های کرونایی در استان اظهار کرد: ادارات، بانک‌ها و اصناف غیرضروری ۱۶ شهرستان خوزستان تا روز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل هستند.

وی افزود: این تعطیلی شامل شهرستان‌های اهواز، کارون، باوی، حمیدیه، رامهرمز، مسجدسلیمان، هفتکل، دشت آزادگان، ماهشهر، هندیجان، دزفول، شوش، شوشتر، گتوند، آبادان و خرمشهر می‌شود.

استاندار خوزستان عنوان کرد: بانک‌ها در این ۱۶ شهرستان تعطیل هستند در عین حال بر اساس تشخیص شورای هماهنگی بانک‌های استان، شعب منتخبی که توسط این شورا معرفی می‌شود به صورت کشیک دایر خواهند بود.

به گزارش کاوش اخبار، استاندار خوزستان روز یکشنبه ( ۲۱ اردیبهشت) ادارات، بانک ها و اصناف غیرضرور 9 شهرستان قرمز استان به لحاظ کرونا را از روز دوشنبه تا پایان هفته ی جاری به منظور مقابله و کنترل شیوع ویروس کرونا تعطیل اعلام کرد، همچنین در این مدت برخی محدودیت ها در تردد بین مناطق شهری ایجاد شد.

غلامرضا شریعتی گفته بود: روز جمعه مجدد شرایط را بررسی خواهیم کرد و در رابطه با ادامه ی تعطیلی ها یا از سرگیری فعالیت ها تصمیم گیری می کنیم و در صورت لزوم محدودیت ها را ادامه می دهیم.

لازم به ذکر است ظرف 24 ساعت گذشته ۵۳۴ مورد جدید مبتلا به کووید ۱۹ در خوزستان شناسایی شد که با احتساب موارد جدید شمار مبتلایان کرونا به ۶۳۰۵ نفر رسید، همچنین در این مدت 10 بیمار جان خود را از دست داد که مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به کرونا در استان به ۳۳۶ نفر افزایش پیدا کرد.