بیماری کرونا و محدودیت های ناشی از آن مانع فعالیت تکواندو استان نشده است
بیماری کرونا و محدودیت های ناشی از آن مانع فعالیت تکواندو استان نشده است

رییس کمیته داوران هیات تکواندو استان خوزستان در تشریح فعالیت این کمیته اظهار داشت ؛ بیماری کرونا و محدویت های ناشی از آن مانع فعالیت های این کمیته نشده است.

اسماعیل اسفندیاری گفت : با توجه به برنامه مدون و هرساله در تقویم ورزشی فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران کلیه داوران میبایست در اولین ماه هر سال در کلاس باز آموزی و بروز رسانی دانش خود شرکت و پس از پایان دوره و اخذ مدرک قبولی مجوز حضور در رویدادهای کشوری برای قضاوت را اخذ نمایند.

وی بیان کرد: به همین منظور و قبل از کلیه استانهای دیکر ما در خورستان به عنوان استانی پیشگام یک کانال اموزشی برای تشریح اخرین تغییرات و اموزش به دو زبان انگلیسی و فارسی برای داوران بین المللی و یک گروه انلاین بصورت پرسش و پاسخ برای داوران داخلی در شبکه های مجازی طراحی و آغاز بکار نموده است.

رییس کمیته داوران تکواندو درخصوص چگونگی قضاوت داوران اذعان داشت: بدون شک با همت احاد ملت این بیماری شکست خواهد خورد و تعیین سطح داوران برای قضاوت در رویدادهای رسمی پس از گذر از امتحانات همین شبکه در قالب شبیه سازی، پاسخ به سوالات و علایم دست مشخص و به کشور راعلام خواهد شد.