کشف ۶ هزار ماسک و ۴۸۰ لیتر الکل تقلبی درخوزستان
کشف ۶ هزار ماسک و ۴۸۰ لیتر الکل تقلبی درخوزستان

مسوول روابط عمومی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت: ۶ هزار ماسک غیر بهداشتی و ۴۸۰ لیتر الکل تقلبی توسط سازمان اطلاعات سپاه ولیعصر(عج) خوزستان کشف شد.

سرهنگ پاسدار محمدرضا نعمتی عصر یکشنبه در این خصوص اظهار داشت: ماموران امروز در ایست بازرسی ورودی شهرستان هندیجان از سمت ماهشهر، پس از مشکوک شدن به یک خودروی پراید و بررسی خودرو، تعداد ۶ هزار ماسک غیربهداشتی کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: بر همین اساس باهماهنگی دادستان از منزل صاحب محموله بازجویی شد که ۲۰ کارتن ۴۸ عددی بطری های ۵۰۰ سی سی الکل غیربهداشتی ( ۴۸۰ لیتر ) دپو شده کشف و ضبط و تقلبی بودن آن ها توسط شبکه بهداشت استان تایید شد.

سرهنگ پاسدار نعمتی تصریح کرد: سامانه مردمی ۱۱۴ سازمان اطلاعات سپاه همچنان آماده دریافت اخبار و گزارشهای مردمی برای پیگیری و برخورد با محتکرین و فروشندگان غیرمجاز مواد بهداشتی و دارویی است.

مسئول روابط عمومی سپاه ولی عصر(عج) همچنین در روز جمعه گذشته در ادامه برخورد با تولیدکنندگان الکل صنعتی غیراستاندارد و احتکارکنندگان اقلام بهداشتی، از کشف انبار دیگری از تجهیزات پزشکی در اهواز خبر داده بود.

از این انبار نیز حدود ۹۴۲ لیتر الکل ، ۲۹۹ هزار و ۹۰۰ عدد دستکش لاتکس ، یک هزار و ۶۰۰ عدد تب سنج خارجی ترمومتر، ۹ هزار و ۹۰۰ عدد ماسک معمولی و ۲۷ هزار و ۵۰۰ عدد قرص روانگردان کشف شده بود.

پیش از این فرمانده انتظامی خوزستان در روز جمعه از کشف یک انبار بزرگ با ۱۴۰ هزار و ۵۲۰ عدد اقلام بهداشتی و ضدعفونی احتکار شده در شهرستان اهواز خبر داده بود.

منبع: ایرنا