مدیرعامل شرکت شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان از انعقاد 7 تفاهم نامه همکاری میان تولیدکنندگان استانی با توزیع کنندگان در نمایشگاه به هم رسانی صنف و صنعت خبرداد.

“اخلاق محمدیان” امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه با اشاره به اینکه هدف از برگزاری نمایشگاه به هم رسانی صنف و صنعت توسعه بازار واحدهای تولیدی و صنفی و بهبود فضای کسب و کار در استان بوده است گفت: در این برنامه ۳۰ واحد صنعتی مستقر در استان ۳۳۰ محصول تولیدی خود را به معرض نمایش گذاشتند و ۱۰ فروشگاه بزرگ زنجیره ای توزیع کننده در استان نیز از این محصولات بازدید به عمل آوردند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان اظهار داشت: در نمایشگاه به هم رسانی صنف و صنعت ۷ تفاهم نامه همکاری میان تولید کنندگان استانی و نمایندگان فروشگاه های بزرگ منعقد شد.

محمدیان بیان داشت: براساس بررسی های انجام شده توسط کلینیک کسب و کار شهرکهای صنعتی خوزستان، تنها ۱ تا ۵ درصد از محصولات تولیدی درون استان در فروشگاه های زنجیره ای به فروش می رسد و به همین منظور بر آن شدیم حلقه واسط میان واحدهای صنعتی و نماینده فروشگاه های زنجیره ای بزرگ شویم و به بهبود فضای کسب و کار در استان کمک کنیم.

وی ادامه داد: کلینیک کسب و کار شهرکهای صنعتی در راستای حمایت از واحدهای تولیدی استان راه اندازی شده است و کار شناسایی، عارضه یابی و بررسی نیازهای واحدهای صنعتی در استان را انجام می دهد.

محمدیان افزود: این کلینیک به بالا بردن ظرفیت تولید واحدهای صنعتی کمک می کند و ارتباط بین تامین کنندگان، تولیدکنندگان و توزیع کنندگان را انجام می دهد.

بر اساس این گزارش نشست و نمایشگاه یک روزه به هم رسانی صنف و صنعت در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی شماره ۴ اهواز برگزار شد.