شکرخدا موسوی: تا امروز قصد ثبت نام در انتخابات نداشتم/ ایراداتی بر لیست اعضای هیات اجرایی وارد است/ شورای وحدت که ارائه لیست را بر عهده گرفته با ما ارتباط خوبی دارد
شکرخدا موسوی: تا امروز قصد ثبت نام در انتخابات نداشتم/ ایراداتی بر لیست اعضای هیات اجرایی وارد است/ شورای وحدت که ارائه لیست را بر عهده گرفته با ما ارتباط خوبی دارد

نماینده دوره ی نهم مجلس و داوطلب یازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی در خصوص بیانیه ای که مبنی بر انصراف از شرکت در انتخابات منتشر کرده بود، گفت: تا ساعت 11 صبح امروز قصد ثبت نام در انتخابات را نداشتم و براعتقادی که گفته شد پابرجا بودم.

به گزارش کاوش، سید شکرخدا موسوی امروز (۱۶ آذرماه) در جمع خبرنگاران افزود: مهم ترین دلیلی که باعث شد در انتخابات شرکت کنم  مسائل و شرایطی بسیار زیادی است که در خوستان وجود دارد مانند مشکلات معیشتی، بیکاری و مسائلی که با بحث عمرانی و توسعه ی استان مرتبط هستند.

وی ادامه داد: بخش عمده ای از هوادارانم در مناطق محروم زندگی می کنند با این حال چطور با این وضعیت در مناطقی مانند منبع آب، حصیرآباد، کوی آل صافی، ملاشیه و کوی علوی حضور پیدا کنم و از مردم بخواهم که دوباره به من و امثال من رای دهید و دوباره پای صندوق های رای بیایید.

نماینده دوره ی نهم مجلس تصریح کرد: امیدواریم مردم در این دوره نیز مانند دوره های گذشته علی رغم مشکلات و دلخوری هایی که دارند پای صندوق های رای بیایند گرچه از سوءمدیریت ها و تصمیمات شبانه ای که  گاها در سطح کلان گرفته می شود ناراحت و ناراضی هستند اما با این حال مردم به سرنوشت خود اهمیت می دهند.

موسوی با بیان اینکه از طرفی اگر بنده هم شرکت نکنم ممکن است فردی ضعیف تر از بنده در انتخابات نام نویسی کند و مردم ناچار شوند به همان رای دهند، تصریح کرد: علت اصلی بیانیه انصراف این بود که متوجه شدم شاید کار در مجلس آینده سخت باشد زیرا مردم از مجلس آینده انتظار دارند بسیاری از مشکلات را حل کنند.

وی در رابطه با هدف از شرکت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: مجلس یکی از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی و به دلیل اینکه جایگاه مهمی که در اداره ی کشور، قانونگذاری و نظارت بر عملکرد مجموعه های اجرایی کشوردارد و بیشترین اصول قانون اساسی به مجلس شورای اسلامی پرداخته است، ازطرفی باتوجه به شرایط استان خوزستان و شهرستان های اهواز، کارون، حمیدیه و باوی و نیز با در نظر گرفتن اینکه بنده در دوره ی نهم در مجلس حضور داشته ام تجربه ی بالایی را از مشکلات، مسائل ملی و منطقه ای کسب کرده ام و با معضلات موجود در استان آشنا هستم.

نماینده دوره ی نهم مجلس عنوان کرد: در صورت ورود به مجلس امیدوارم با ارتباطات خوبی که در سطح حاکمیت دارم و به وسیله ی مسئولین نظام بتوانیم مجلسی شکل دهیم که در راس امور باشد زیرا یکی از ایراداتی که  مردم به مجلس دارند این است که مجلس در راس امور نیست.

موسوی با بیان اینکه ما مجلسی مقتدر با نمایندگانی شجاع، کارآمد، پاک دست و انقلابی  می خواهیم که به این اوضاعی که وجود دارد سروسامان دهند، یادآور شد: بخش عمده ای ای از کسانی که ثبت نام کردند جوانان بودند و این جای امیدواری است که طیف جوان نیزعلاقه پیدا کنند و برای خدمت گذاری آن هم در مهم ترین رکن کشور که مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کنند.

وی با عنوان اینکه در یکی از نطق های دوره ی نهم گفتم خوزستان بعد از حدود ۳۰ سال از جنگ هنوز استانی جنگ زده است، اضافه کرد: مسائل سیل، بافت های فرسوده،  ورشکستی بسیاری از شرکت ها و سوء مدیریت ها همه ی این ها مزید برعلت شده که مشکلات خوزستان بیشتر از استان های دیگر باشد و لذا حل آن ها یک همت جمعی و انقلابی می خواهد که افراد توانمند به مجلس ورود کنند، مردم  نیز اعتماد کنند تا به مجلسی تبدیل شود که بدون اغماض تصمیم بگیرد.

نماینده دوره ی نهم مجلس و داوطلب یازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی در خصوص اعضای هیات اجرایی انتخابات با بیان اینکه دوره قبل نیز عمده ی اعضای هیات اجرایی اصلاح طلب بودند اما ما اعتراضی نکردیم، توضیح داد: ایراداتی بر این لیست وارد است البته نه صرفا به این جهت که بیشتر اعضا اصولگرا هستند بلکه از جوانب دیگری مانند اینکه تعادل قومیتی در این لیست  نادیده گرفته شده است اما چون این لیست ناشی از انتخاب ۳۰ نفر از معتمدین بود نمی توان زیاد هم ایراد گرفت و باید آن ها را برای ادامه کار دلگرم کرد، ضمن اینکه باید طبق قانون عمل کنند و سلیقه را لحاظ نکنند زیراکه ایمان و وجدان بسیار بیشتر از جریان های سیاسی کارآیی دارد.

موسوی در خصوص لیست اصولگرایان در اهواز بیان کرد: در دوره نهم از دو ماه قبل به ما گفته بودند که در لیست هستید و فعالیت کنید ولی در این دوره با وجود آنکه ثبت نام هم انجام شده از ترکیب لیست خبری نیست و گویا در خواب هستند.

وی بیان کرد: در هفته گذشته محوریت ارائه لیست از دست جریان جمنا خارج شد و به دست شورای وحدت افتاد که ارتباط خوبی با ما دارند هرچند تعداد اصولگرایان در این دوره بالا است و انتخاب سخت سه نفر برای لیست نهایی سخت است.