محمد امیری: نمایندگان مجلس عمل به رسالت های بزرگ خود را در اولویت قرار نداده اند
محمد امیری: نمایندگان مجلس عمل به رسالت های بزرگ خود را در اولویت قرار نداده اند

مسئول سابق امور فرهنگی و قرآنی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان و داوطلب دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس بعضی رسالت های بزرگ مانند بهبود وضع اقتصادی و سیاسی را در اولویت های بعدی قرار دادند و بیشتر اولویت نمایندگان شخصی بوده است.

به گزارش کاوش، محمد امیری شنبه( ۱۶ آذرماه) اظهار کرد: نمایندگان مجلس دچار عدم استقلال بودند و در بسیاری از تصمیم گیری ها مستقل عمل نکردند مانند اجرای مصوبات اخیر که نقشی در تصمیم گیری های کلان کشور نداشتند درصورتیکه مجلس باید در راس امور باشد.

وی ادامه داد: مجلس باتوجه به شرایط و پتانسیل خود می تواند تصمیم گیرنده ی خوبی برای بهبود وضع اقتصادی، معیشتی و حتی سیاسی کشور باشد اما این رسالت بزرگ را در اولویت های بعدی قرار داده اند و بیشتر اولویت نمایندگان شخصی بوده است.

این داوطلب دوره یازدهم مجلس افزود: باتوجه به شرایطی که در حوزه ی انتخابیه استان و حتی کشور وجود دارد این توانایی را در خود دیدم که برای تغییر شرایط موجود اقدام کنم.

امیری خاطرنشان کرد: در مباحثی مانند آموزش و پرورش، اشتغال، بهداشت و کشاورزی قطعا ورود قوی خواهم داشت.

محمد امیر در حال حاضر دانشجوی دکتری رشته ی جامعه شناسی و مدرس دانشگاه های علمی کاربردی و آزاد اسلامی است. وی ۲۴ سال سابقه ی فعالیت در اداره کل آموزش و پرورش استان در پست های مختلفی چون تدریس و  مدیریت از جمله مسئول امور فرهنگی و قرآنی استان را دارد و به مدت چهارسال نیز معاون اداره ی آموزش و پرورش ناحیه ی سه اهواز بوده است.