کاظم سواری: مجلس دهم مدافع خوبی برای مردم نبود/ جریان اصولگرایی باید از ولی فقیه خط بگیرد/ بعضی افراد شرمی ندارند در چند دوره شرکت کنند در صورتی که اقدامی نکرده اند
کاظم سواری: مجلس دهم مدافع خوبی برای مردم نبود/ جریان اصولگرایی باید از ولی فقیه خط بگیرد/ بعضی افراد شرمی ندارند در چند دوره شرکت کنند در صورتی که اقدامی نکرده اند

عضو سابق شورای شهر اهواز و داوطلب انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اهواز با اشاره به ضعف موجود در مجلس فعلی گفت: یکی از ضعف های این دوره مجلس این بود که نتوانست مدافع خوبی برای مردم باشد.

به گزارش کاوش، حجت الاسلام کاظم سواری امروز( ۱۵ آذرماه) در جمع خبرنگاران افزود: مجلس دوره دهم در راستای دولت عمل کرد که این یک مشکل محسوب می شود، زیرا مجلس باید مدافع حقوق ملت باشد نه مدافع دولت البته ممکن است در جایی نیاز به حمایت از دولت نیز  باشد که آن در زمانی است که این حمایت به نفع مردم تمام شود.

وی در رابطه با هدف از حضور در انتخابات دوره یازدهم مجلس تصریح کرد: اولین هدف بنده این است که به ندای مقام معظم رهبری لبیک بگویم همچنین این توانی را دیدم که بتوانم منجر به تقویت نظام و دفاع از حوزه ی انتخابیه خود شوم زیرا در اهواز، کارون، حمیدیه و باوی مشکلات عدیده ای وجود دارد.

این داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس بیان کرد: ما امکانات و منابع بسیار خوبی در استان داریم اما باید از مجرای قانونی و با ارتباطات با مسئولینی که بتوانند مشکلات را حل کنند آنها را رفع کنیم.

سواری با بیان اینکه دارای تحصیلات حقوقی هستم، افزود: یک دوره در شورا توانستم کارهایی را انجام دهم حال قصد دارم آن ها را در میدان وسیع تری پیگیری کنم و باتوجه به اینکه در مناطق حاشیه و محروم زندگی کرده ام می توانم مدافع خوبی برای مردم در محدوده انتخابیه ی شهرستان اهواز باشم.

وی در خصوص جریان سیاسی اش توضیح داد: جریان بنده ولایی و اصولگرا است اما بدانیم جریان اصولگرایی جریانی است که باید از ولی فقیه خط بگیرد و باید این را ملاک قرار دهیم نه اینکه در احزاب شرکت کنیم اما مردم و ولی فقیه را فراموش کنیم.

رییس سابق کمیسیون فرهنگی شورای شهر اهواز در رابطه با برنامه هایی که درصورت ورود به مجلس دارد، اذعان کرد: در حوزه ی استحفاظی اهواز یک مشکلات عمده ای وجود دارد که همه را شامل می شود اما یک مشکلات خاصی نیز هستند که بعضی از حوزه ها را در بر می گیرد، بطور مثال یکی از مشکلاتی که در اهواز داریم میزان ارزش افزوده ای است که از نفت می گیریم و متاسفانه کمتر از حق ما است و باید از طریق مجرای قانونی پیگیری شود.

سواری اضافه کرد:  نمایندگان ما نتوانسته اند میزان و درصدی که برای نفت در مناطق نفت خیز مشخص شده است را محقق کنند که این نیز قابل پیگیری است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما باید از افرادی مانند آقایان محسن رضایی و شمخانی کمک بگیریم گرچه در تمام وزارت خانه ها چنین ظرفیت های انسانی وجود دارد که باید از وجود آن ها استفاده کنیم نه اینکه تنها ژست یک نماینده را بگیریم و در پایان دوره دست خالی برویم، بعضی افراد شرمی ندارند در چند دوره شرکت کنند در صورتی که اقدامی نکرده اند.