نماینده ی سابق ولی فقیه در قرارگاه مقدم جنوب غرب کربلا خوزستان و داوطلب دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: چهل سال است بر اقتصاد و فرهنگ ما به جای تفکر جهادی، تفکر لیبرال دمکرات حاکم بوده و دلیل عقب افتادگی هایی که در اقتصاد، فرهنگ و بعضا سیاست وجود دارد ناشی از همین است.

به گزارش کاوش، حجت الاسلام و المسلمین سید تاج الدین طباطبایی امروز ( ۱۵ آذرماه) در جمع خبرنگاران بیان کرد: باتوجه به سوابق و توانایی هایی که دارم، احساس می کنم در جامعه می توانم موثر ثمر باشم.

وی ادامه داد: عقب افتادگی هایی در چشم انداز بیست ساله وجود دارد که امیدواریم نمایندگان مجلس بتوانند مشکلات اساسی مردم مانند اقتصاد، معیشت و بیکاری را حل کنند همچنان که مقام معظم رهبری بیش از ۱۰، ۱۵ سال است که براین موضوع تاکید کرده اند.

این داوطلب انتحابات دوره یازدهم مجلس با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نظام ارزشی است که برپایه ارزش های دینی و حضور پرشور و رای مردم برگزار شد، افزود: مجلس شورای اسلامی در راس امور و بالاترین قدرت تصمیم گیری کشور است که وظیفه ی  قانونگذاری و نظارت بر قانون را دارد اما متاسفانه در حال حاضر این قوه در راس امور نیست.

طباطبایی خاطر نشان کرد: در دوران جنگ ما سیم خاردار نیز نداشتیم اما امروز پهپاد به زمین می آوریم و کشتی انگلیس را متوقف می کنیم زیرا مسئولان در این مباحث گوش به فرمان ولایت هستند و آمادگی کامل در این مسائل و حوزه های هسته ای و نانو دارند اما در اقتصاد و فرهنگ این روحیه ی جهادی وجود ندارد.