معاون امور اجرایی فن آوری اطلاعات سازمان امور مالیاتی خوزستان گفت: اطلاعات املاک اجاره ای و سایر مشاغل تا پایان سال 98 به سازمان امور مالیاتی متصل می شود.

به گزارش کاوش، فرزاد عزیزی در شامگاه شنبه( ۱۱آبان ماه) در حاشیه ی بازدید از نمایشگاه الکامپ اظهارکرد: از سال ۱۳۹۰ طرح جامع مالیاتی در کشور به اجرا درآمده که به صورت همزمان در خوزستان حدود ۲۸ ساختمان امور مالیاتی ساختارهای خود را تغییر دادند و ظاهر آنها نسبت به قبل تغییر پیدا کرد.

وی افزود: اکنون ثبت نام الکترونیکی مؤدیان و همه خدمات رسانی به آنها را درسامانه های خود شامل اظهارنامه الکترونیک، استعلام و ابلاغیه الکترونیک انجام می دهیم. همچنین از سال ۹۵ به بعد که رسیدگی های مالیاتی کاملا الکترونیک شده، به جز برای ارائه اسناد، نیاز به هیچگونه مراجعه حضوری نیست.

معاون امور اجرایی فن آوری اطلاعات سازمان امور مالیاتی خوزستان ادامه داد: از دی ماه امسال نیز کار برون سپاری نقل و انتقال املاک در بخش دفاتر ثبت املاک استان و خودروها را در دستور کار داریم.

عزیزی با بیان اینکه دفاتر نقل و انتقال املاک روی سامانه ها بارگزاری شده است گفت: مؤدیان در هرجای کشور باشند می توانند با ثبت اقامتگاه نسبت به انتقال سند اقدام کنند چرا که این روند به صورت الکترونیکی کاملا برون سپاری شده است.

وی تاکید کرد: تا پایان سال جاری املاک اجاره ای و سایر مشاغل نیز به این سامانه متصل می شوند تا مالیات های نقدی را از دسترس ممیزی انسانی خارج کنیم.