عضو شورای شهر: هرکسی تملق کند پست مدیریتی می گیرد/ از جواب های شهردار قانع نشدم/شهردار: مطالب خلاف واقع و افترا می زنید
عضو شورای شهر: هرکسی تملق کند پست مدیریتی می گیرد/ از جواب های شهردار قانع نشدم/شهردار: مطالب خلاف واقع و افترا می زنید

نودمین جلسه شورای اسلامی کلانشهر اهواز که امروز(26 شهریور ماه) با دستور کار ارائه پاسخ شاعری شهردار اهواز به سوالات حیدری یکی از اعضای شورای شهر برگزار شد با حاشیه هایی همراه بوده است.

به گزارش کاوش، حسین حیدری خطاب به شاعری شهردار اهواز گفت: هرکسی تملق کند پست مدیریتی می گیرد، در طول چهارماه مدیریت شهری شما زمینه ی تملق و چاپلوسی در فضای شهری و مدیریتی به وجود آمده است و هر فردی تملق کند پست می گیرد.

رییس کمیسیون حقوقی و املاک افزود: همچنین تهدید و ارعاب و تهمت و افترا با مدیریت شما در فضای شهر ایجاد شده است به نحوی که مدیری حق اعتراض به شما را ندارد چرا که یا برکنار می شود و یا تهمت به او زده می شود

وی عنوان کرد: چهارماه زمان کمی برای رفع مشکلات شهری نیست و قرار نیست به این بهانه که مشکلات در دوره ی قبلی به وجود آمده و حل نشده کوتاهی در رفع آن ها شود.

این عضو شورای شهر با اشاره به اینکه  پروژه های عمرانی متوقف شده اند، عنوان کرد:  پروژه های منطقه ی پردیس، خیابان امام شرقی و زردشت تعطیل هستند، چهار ماه زمان کمی برای راه اندازی این پروژه ها نبود.

وی با اشاره به اینکه قرارنیست مشکلات از شهرداری به شهردار دیگر ادامه پیدا کند، خاطرنشان کرد:  دلیل تغییر شهردارسابق و انتصاب شما چه بود؟ غیر از حل مشکلات؟

وی ادامه داد: توضیحات شاعری شهردار اهواز را کافی ندانسته و طبق ماده ی ۸۳ ظرف مدت ۱۰ روز فرایند قانونی را انجام می دهیم.

شهردار در پاسخ اظهار کرد: مطالبی که از سوی آقای حیدری گفته شد خلاف واقع و افترا است.

شاعری در خصوص تغییر و تحولات سمت های مدیریتی و عدم ثبات مدیریت گفت: قرار نیست لزوما شخص ویژه ای مسئول باشد، چرا اصرار روی اشخاص خاصی دارید؟

وی اضافه کرد : اگر بعضی تغییرات مدیریتی انجام نمی شد امروز بعضی صحبت ها و اعتراضات هم گفته نمی شد.

شهردار با بیان اینکه تذکر به شهرداری حق قانونی شورای شهر است و ماهم تمکین می کنیم، تاکید کرد: انتظار داریم واقعیات وارونه جلوه داده نشود.