[ad_1] دییجاتو: اپل در مراسم رونمایی رسمی از آیفون ۱۱ اعلام کرد که باتری آیفون ۱۱ از تمام آیفون هایی که تا به حال به بازار عرضه شده اند بیشتر دوام می آورد. کمپانی کوپرتینویی مدعی شده آیفون ۱۱ با قیمت ۶۹۹ دلار هم از آیفون XR ارزان تر است و هم باتری آن حدوداً […]

[ad_1]

دییجاتو: اپل در مراسم رونمایی رسمی از آیفون ۱۱ اعلام کرد که باتری آیفون ۱۱ از تمام آیفون هایی که تا به حال به بازار عرضه شده اند بیشتر دوام می آورد.

کمپانی کوپرتینویی مدعی شده آیفون ۱۱ با قیمت ۶۹۹ دلار هم از آیفون XR ارزان تر است و هم باتری آن حدوداً یک ساعت بیشتر از این گوشی دوام می آورد. باتری آیفون ۱۱ ظرفیتی برابر با ۳۱۱۰ میلی آمپر ساعت دارد که پرظرفیت ترین باتری تک سلولی در یک گوشی آیفون تا به امروز به شمار می رود.

باتری آیفون ۱۱ بیشتر از هر آیفون دیگری دوام می‌آورد

باتری آیفون ۱۱ نسبت به باتری ۲۹۴۲ میلی آمپر ساعتی آیفون XR تنها ۵ درصد افزایش ظرفیت داشته اما اپل می گوید استفاده از چیپ A13 و نسل دوم پردازنده ۷ نانومتری منجر به مصرف بهینه و افزایش طول عمر آن شده است.

آیفون XR در صورت استفاده سنگین و مداوم حدود ۱۱ ساعت دوام می آورد. حالا آیفون ۱۱ با باتری بهتر این رکورد را خواهد شکست و تا ۱۲ ساعت دوام خواهد آورد.

[ad_2]