افتتاح ۴۷ کلاس درس در دزفول تا مهرماه
افتتاح ۴۷ کلاس درس در دزفول تا مهرماه

رییس آموزش و پرورش دزفول گفت: بعد از تاسوعا و عاشورا، 47 کلاس درس در قالب چهار مدرسه در دزفول افتتاح می‌شوند.

به گزارش کاوش به نقل از ایسنا، عبدالمحمد جرجانی با اشاره به این‌که حدود ۷۸ هزار دانش‌آموز در بالغ بر ۳۵۰ مدرسه در شهرستان دزفول مشغول به تحصیل هستند، اظهارکرد: بعد از تاسوعا و عاشورا در دزفول ۴۷ کلاس درس در قالب چهار مدرسه در دزفول افتتاح می‌شوند.

وی افزود: مدرسه ۱۲ کلاسه زنده یاد پگاه پریدار با زیربنا یک هزار و ۱۰۰ متر مربع و مساحتی حدود ۳ هزار متر یکی از این مدراس است. یک میلیارد از اعتبار ساخت این مدرسه توسط خیر و ۲۰۰ میلیون تومان آن نیز توسط دولت تامین شده است.

رییس آموزش و پرورش دزفول ادامه داد: مدرسه ۱۲ کلاسه دکتر طاووسی نیز یکی دیگر از این پروژه‌ها است که حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلون تومان از اعتبار آن توسط خیر و یک میلیارد و ۵۰۰ میلون تومان دیگر توسط دولت تامین شده است. این مدرسه دارای یک هزار و ۲۰۰ متر مربع زیربنا است. مجتمع آموزشی ۱۶ کلاسه امیرالمومنین با زیربنا حدود یک هزار و ۵۰۰ متر مربع با اعتبار ۳٫۵ میلیارد تومانی که از سوی واقف هزینه شده است، ساخته شده است.

جرجانی گفت: مدرسه چهار کلاسه امیرالمومنین نیز با حدود ۷۰۰ میلون تومان اعتبار ساخته شده که ۲۰۰ میلیون تومان از آن توسط خیر و حدود ۵۰۰ میلون تومان آن نیز توسط دولت تامین شده است. علاوه بر این مدارس، کتابخانه دبیرستان کوثر با حدود ۲۰۰ میلون تومان اعتبار تامین شده از سوی خیرین و حدود ۴۰۰ میلون تومان اعتبار دولتی به بهره‌برداری خواهد شد.