[ad_1] خبرآنلاین: فیلم «پسر–مادر» ساخته مهناز محمدی که به بخش دیسکاوری جشنواره تورنتو راه یافته و تنها نماینده سینمای ایران در بخش آثار بلند داستانی این جشنواره است، از ۷ تا ۱۵ سپتامبر (۱۶ تا ۲۴ شهریور)، طی ۵ سانس در این رویداد سینمایی به نمایش درمی‌آید. فیلم «پسر–مادر»، ساخته مهناز محمدی، شنبه ۷ سپتامبر […]

[ad_1]

خبرآنلاین: فیلم «پسر–مادر» ساخته مهناز محمدی که به بخش دیسکاوری جشنواره تورنتو راه یافته و تنها نماینده سینمای ایران در بخش آثار بلند داستانی این جشنواره است، از ۷ تا ۱۵ سپتامبر (۱۶ تا ۲۴ شهریور)، طی ۵ سانس در این رویداد سینمایی به نمایش درمی‌آید.

فیلم «پسر–مادر»، ساخته مهناز محمدی، شنبه ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور)، ساعت ۳:۱۵ بعدازظهر، دوشنبه ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور)، ساعت ۱۱ صبح و ۱۲:۱۵ ظهر، روز پنج‌شنبه ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور)، ساعت ۲:۱۵ بعدازظهر و روز یکشنبه ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) ساعت ۳ بعدازظهر در سالن‌های جشنواره تورنتو روی پرده می‌رود.

رونمایی از پوستر «پسر- مادر» در آستانه جشنواره تورنتو

این فیلم که نخستین اثر داستانی بلند مهناز محمدی به شمار می‌رود، روایتگر زندگی مادر تنهایی است که با دو فرزند خود زندگی می‌کند. مشکلات عدیده مالی و متزلزل بودن موقعیت کاری، او را ناگزیر می‌کند به ازدواج پیشنهاد شده فکر کند و میان تامین امنیت و جدایی از فرزند پسر ۱۲ ساله‌اش تصمیم بگیرد.

مهناز محمدی نویسنده، کارگردان و بازیگر است که آثار دیگر او همچون مستند «زنان بدون سایه» (۲۰۰۳) و «کوچنامه» (۲۰۱۱) جوایزی را در جشنواره‌های بین‌المللی از آن خود کرده‌ است.

رها خدایاری، ماهان نصیری، رضا بهبودی، شیوا اردویی و مریم بوبانی، بازیگران فیلم «پسر–مادر» هستند.

[ad_2]