[ad_1] اعتمادآنلاین: محمود صادقی، رئیس فراکسیون شفاف‌سازی و انضباط مالی مجلس، گفت: به دلیل اهمیت موضوع سلامت مردم و رفع دغدغه آنها، تحقیق و تفحص از امواج پارازیت را کلید می‌زنم. تینا معظمی-محمود صادقی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در مورد امواج پارازیتی که سال‌هاست اخبار ضدونقیضی درباره اثر مخرب آن بر بدن […]

[ad_1]

اعتمادآنلاین: محمود صادقی، رئیس فراکسیون شفاف‌سازی و انضباط مالی مجلس، گفت: به دلیل اهمیت موضوع سلامت مردم و رفع دغدغه آنها، تحقیق و تفحص از امواج پارازیت را کلید می‌زنم.

تینا معظمی-محمود صادقی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در مورد امواج پارازیتی که سال‌هاست اخبار ضدونقیضی درباره اثر مخرب آن بر بدن انسان منتشر می‌شود، گفت: وجود امواج پارازیتی از اهمیت بالایی برخوردار است و مجلس به این موضوع ورود کرده، ولی این ورود جدی نبوده است.

این عضو فراکسیون امید مجلس ادامه داد: موضوع پارازیت همیشه یکی از دغدغه‌های شخصی من بوده است و تمایل داشته‌ام در این‌باره کار جدی انجام دهم چون موضوع سلامت مردم در میان است. به همین دلیل معتقدم باید در زمینه پارازیت تحقیق و تفحص شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به اینکه چرا تاکنون به این موضوع وارد نشده‌ است، گفت: به دلیل مشکلات و دغدغه‌های فراوان تاکنون فرصتی برای پیگیری موضوع پارازیت‌ها پیش نیامده بود، ولی با توجه به اهمیت موضوع، تحقیق و تفحص در این‌باره را کلید می‌زنم.

صادقی توضیح داد: بعضاً، طی سال‌ها، وزارت بهداشت و سازمان محیط‌زیست تاثیرات مخرب امواج پارازیتی را انکار کرده‌اند، اما برخی متخصصان و پزشکان هم بر مضر بودن این امواج تاکید دارند. بنابراین باید تحقیق شود که آیا واقعاً این امواج مضر و آسیب‌رسانند یا مخرب بودن آن صحت ندارد و در نهایت گزارش و خروجی این تفحص به اطلاع‌ مردم برسد.

رئیس فراکسیون شفاف‌سازی و انضباط مالی مجلس دهم گفت: البته سال ۹۶ نماینده مردم شیراز درباره موضوع پارازیت به دولت تذکر کتبی داد و مردم این شهر به دلیل سردردهای طولانی ناشی از پارازیت، مقابل استانداری تجمع و اعتراض کردند.

نماینده مردم تهران در خانه ملت، گفت‌وگو را با این جملات به پایان رساند: ضروری است مجلس به طور جدی به این موضوع وارد شود و به دلیل اهمیت موضوع، تحقیق و تفحص از پارازیت‌ها را در دستور کارم قرار می‌دهم.

[ad_2]