[ad_1] خبرگزاری مهر: سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی بعدازظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: خوشبختانه اکنون در برخورد با قاچاق دارو مسئولان مربوطه پای کار آمده‌اند که امید می‌رود با یک همت و تلاش جمعی بتوانیم یک برخورد مناسبی با فروشندگان داروهای قاچاق داشته باشیم. وی تصریح کرد: در سال‌های گذشته […]

[ad_1]

خبرگزاری مهر: سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی بعدازظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: خوشبختانه اکنون در برخورد با قاچاق دارو مسئولان مربوطه پای کار آمده‌اند که امید می‌رود با یک همت و تلاش جمعی بتوانیم یک برخورد مناسبی با فروشندگان داروهای قاچاق داشته باشیم.

برخورد قاطع با قاچاقچیان دارو صورت می‌گیرد

وی تصریح کرد: در سال‌های گذشته با کسانی که دارو را به صورت قاچاق می‌فروختند از سوی نیروی انتظامی برخوردهای صورت گرفته است.

اشتری با بیان اینکه فروش داروی قاچاق در یک نقطه خاصی نیست بلکه در نقاط مختلف و فضاها و شهرهای گوناگونی ازجمله فضای مجازی وجود دارد افزود: از سال گذشته در برخورد با قاچاق دارو کارها و اقدامات لازم انجام‌شده و در این راستا برخی باندهای قاچاق دارو شناسایی و تعدادی از آنان دستگیر و تحویل مقامات قضائی شد.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: اشراف خوبی در خصوص قاچاق دارو وجود دارد که با هماهنگی دستگاه‌های مربوطه اقدامات مؤثرتری صورت می‌گیرد.

[ad_2]