[ad_1] روزنامه هفت صبح در گزارشی به برگزاری کنسرت مهران مدیری در کانادا و قیمت‌های باور نکردنی آن پرداخته است. ارزان‌ترین قیمت بلیت برای برگزاری کنسرت در کانادا ۵۲ دلار و گران‌ترین آن ۱۵۲ دلار است. یعنی کسانی که می‌خواهند به کنسرت مهران مدیری بروند باید حداقل ۵۲۰ هزار تومان برای آن کنار بگذارند. قیمت […]

[ad_1]

روزنامه هفت صبح در گزارشی به برگزاری کنسرت مهران مدیری در کانادا و قیمت‌های باور نکردنی آن پرداخته است.

ارزان‌ترین قیمت بلیت برای برگزاری کنسرت در کانادا ۵۲ دلار و گران‌ترین آن ۱۵۲ دلار است. یعنی کسانی که می‌خواهند به کنسرت مهران مدیری بروند باید حداقل ۵۲۰ هزار تومان برای آن کنار بگذارند. قیمت «وی آی پی» کنسرت نیز یک میلون و ۵۲۰ هزار تومان است!

کنسرت مدیری گرانتر از کیهان کلهر و کیتی پری!

در مقایسه قیمت بلیت کنسرت مدیری با کیهان کلهر در تورنتو که جایزه معتبر موسیقی جهانی وومکس ۲۰۱۹ را هم از آن خود کرده کاملا محسوس است زیرا بلیت کنسرت کلهر ۵۵ تا ۷۵ دلار کانادا قیمت داشت!

قیمت کنسرت ابراهیم حامدی (خواننده لس آنجلسی) هم در کانادا بین ۵۰ تا ۲۰۰ دلار کانادا بود.

حتی اگر با نمونه های خارجی آن مثل «کیتی پری» هم که جزو خوانندگان پاپ محسوب می‌شود و طرفداران زیادی دارد مقایسه کنیم این خواننده برای کنسرت خود در کانادا بین ۵۵ تا ۱۱۰ دلار هزینه دریافت کرده است آن هم در بهترین سالن و با اجرای نمایش‌های متنوع و مختلف!

نکته عجیب در عنوان تور کنسرت جهانی مهرن مدیری، ذکر عنوان «شبِ گپ و موسیقی» است. یعنی قرار است مهران مدیری هم آواز بخواند و هم با خریداران بلیت کنسرتش در بین اجراها گپ بزند؟! یا قرار است از استعدا ذاتی خود در طنازی استفاده کند و بین اجراها با تکه‌های طنز مخاطبان خود را سرگرم کند؟

یا مهران مدیری مانند «کیتی پری» برنامه‌های جانبی و بصریِ متنوعی برای طرفدارانش تدارک دیده که قیمت ببلیت کنسرتش بین ۵۲ تا ۱۵۲ دلار کانادا است؟!

[ad_2]