[ad_1] خبرگزاری تسنیم: سریال هالیودی «آقای ربات» به زمان پایان خود نزدیک می‌شود. فصل چهارم و پایانی «آقای ربات» در قالب ۱۳ اپیزود ساخته شده و طولانی‌ترین فصل تاریخ سریال است. داستان این فصل در کریسمس سال ۲۰۱۵ می‌گذرد و الیوت باید جمعیت ۱ درصدی ثروتمندان را هدف بگیرد اما این فعالیت‌ها او را در […]

[ad_1]

خبرگزاری تسنیم: سریال هالیودی «آقای ربات» به زمان پایان خود نزدیک می‌شود.

فصل چهارم و پایانی «آقای ربات» در قالب ۱۳ اپیزود ساخته شده و طولانی‌ترین فصل تاریخ سریال است. داستان این فصل در کریسمس سال ۲۰۱۵ می‌گذرد و الیوت باید جمعیت ۱ درصدی ثروتمندان را هدف بگیرد اما این فعالیت‌ها او را در رادار تشکیلات خطرناکی مانند «ارتش تاریکی» قرار می‌دهد.

فصل چهارم و پایانی «آقای ربات» ساخته شد

سریال‌های سیاسی و انتقادی جوامع غربی یکی از جنجالی‌ترین آثار هنری است که توجه خود را به مافیا و سردمداران نظام سرمایه داری می‌داند.

قهرمانان این آثار قصد دارند تا برای اجرای عدالت به صورت خودجوش اقدام کنند. این سریال‌ها معتقدند که دستگاه‌های قضایی و پلیسی برای اجرای عدالت کافی نیستند. مبارزه با مفسدان و پولشویان یکی از مسائل مهم امروز سینمایی کشور ما نیز می‌باشد.

اسماعیل نویسنده‌ی «آقای ربات» پس از پخش اپیزود پایانی فصل سوم، در مصاحبه با هالیوود ریپورتر گفته بود: «سریال از این به بعد داستان ابتدایی خود را پی می‌گیرد و الیوت سعی می‌کند کسانی را به سقوط بکشاند که در پشت پرده افراد جامعه را فریب می‌دهند. فصل اول تا سوم روایت‌گر داستان کشف و ردیابی مقصر واقعی بود.»

او می‌گوید در پایان فصل سوم مقدمات همکاری واقعی «آقای ربات» و الیوت برای اولین بار فراهم می‌شود.

[ad_2]