[ad_1] خبرگزاری ایلنا: معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از حضور روحانی در صحن علنی مجلس برای دفاع از وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش و گردشگری خبر داد. حسینعلی امیری در پایان جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در خصوص جلسه رای اعتماد به گزینه‌های معرفی شده برای دو وزارتخانه آموزش و پرورش و گردشگری گفت: وقتی معرفی […]

[ad_1]

خبرگزاری ایلنا: معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از حضور روحانی در صحن علنی مجلس برای دفاع از وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش و گردشگری خبر داد.

حسینعلی امیری در پایان جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در خصوص جلسه رای اعتماد به گزینه‌های معرفی شده برای دو وزارتخانه آموزش و پرورش و گردشگری گفت: وقتی معرفی صورت می گیرد ظرف یک هفته جلسه علنی مجلس برای رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی برگزار می‌شود و دیروز که با هیئت رئیسه محترم مجلس صحبت کردیم، جلسه علنی مجلس برای رأی اعتماد به دو وزیر پیشنهادی ان‌شاءالله سه‌شنبه هفته آینده خواهد بود.

وی ادامه داد: خود آقای رئیس‌جمهور برای معرفی و دفاع از برنامه‌های دو وزیر پیشنهادی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی حضور پیدا خواهند کرد.

امیری افزود: الان که در فرجه یک هفته‌ای هستیم با برنامه‌ریزی‌هایی که معاونت امور مجلس انجام داده، دو وزیر پیشنهادی در کمیسیون‌های تخصصی و فراکسیون‌های سیاسی مجلس حضور دارند و صحبت و گفت‌وگو کرده و دیدگاه‌های خود را مطرح می‌کنند و اگر احیانا سوال‌هایی را نمایندگان داشته باشند پاسخ می‌دهند.

[ad_2]