[ad_1] خبرگزاری مهر: به نقل از یورونیوز، سازمان سرمایه‌گذاری خارجی هلند اعلام کرد که در حدود ۱۰۰ شرکت از بریتانیا به هلند نقل مکان کرده اند. بر اساس اعلام این سازمان تاسیس دفتر جدید در هلند و یا نقل مکان این شرکت‌ها در آستانه فرا رسیدن موعد مقرر خروج لندن از اتحادیه اروپا صورت می‌گیرد. […]

[ad_1]

خبرگزاری مهر: به نقل از یورونیوز، سازمان سرمایه‌گذاری خارجی هلند اعلام کرد که در حدود ۱۰۰ شرکت از بریتانیا به هلند نقل مکان کرده اند.

بر اساس اعلام این سازمان تاسیس دفتر جدید در هلند و یا نقل مکان این شرکت‌ها در آستانه فرا رسیدن موعد مقرر خروج لندن از اتحادیه اروپا صورت می‌گیرد.

۱۰۰ شرکت از انگلیس به هلند نقل مکان کردند

یرون نیلند یکی از مقامات سازمان سرمایه‌گذاری خارجی هلند همزمان با اعلام این خبر گفت: بلاتکلیفی هر چه بیشتر در بریتانیا و احتمال بیش از پیش برگزیت بدون توافق برای این شرکت‌ها عدم قطعیت اقتصادی به همراه داشته است و به همین علت شرکت‌ها هر چه بیشتر هلند را به عنوان مرکز جدید در بازار اروپا انتخاب می‌کنند.

این در حالیست که بوریس جانسون نخست وزیر جدید انگلیس پیشتر اعلام کرده است که تحت هر شرایطی در ۳۱ اکتبر (۹ آبان) از اتحادیه اروپا خارج می‌شود.

[ad_2]